power007 Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Skal selge bilen, men ikke nå. Tror jeg kommer til å bytte den med forhandler. Var og prøvekjørte Audi A5 i dag samt en rekke andre biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Prøvde A5 for noen uker siden. Grei bil det. Men ville ikke bytta MCS i A5 :op: Men det er meg da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Ops.... I did it again.... :D Da har jeg bestilt følgende fra Roland hos GTT; - GTT LOWER FRONT CHASSIS BRACE - GTT LOWER MID CHASSIS BRACE Dette er 3dje gang jeg bestiller lower front brace (har blitt bøffa 2 ganger på Ebay nå). Så nå bestiller jeg heller fra et seriøst firma. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Hei folkens, Mye jobb og lite tid til mekking på bil for tiden. Men ryddet litt i "garasjen" min, og fant 2 saker jeg tenkte noen her kanskje kan ha brukt for? Stainless Steel Trim for Mini Cooper & S 2002-2006. Delene er helt nye, ligger fortsatt innpakket. Har tatt bumper trim ut av plasten, men fant ut den ikke passet på aerokitet. Fender & pillar trim ligger forseglet enda. Samboeren min ville ikke ha disse montert, så jeg måtte nesten la hun få viljen sin, siden jeg har gjort så mye annet uten hennes "velsignelse" :op: Gi meg en lyd om noen er interessert. Delene er klare for forsendelse. Gidd ikke returnere de til USA.... BUMPER TRIM: http://i264.photobucket.com/albums/ii169/Almighty_cyh/Bumpertrim.jpg[/img]"] FENDER & PILLAR TRIM: http://i264.photobucket.com/albums/ii169/Almighty_cyh/Fenderpillartrim.jpg[/img]"] BUMPER TRIM IN REAL LIFE: http://i264.photobucket.com/albums/ii169/Almighty_cyh/Mini%20Cooper%20S/10bc2e17.jpg[/img]"] FENDER & PILLAR TRIM IN REAL LIFE (INNPAKKET): http://i264.photobucket.com/albums/ii169/Almighty_cyh/Mini%20Cooper%20S/c0afde82.jpg[/img]"] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Hadde vært greit å vite hva du vil ha for dette Senshi. Snakket med en kar i går som jobber på BBE om bilen din i går. Han mente det var en god start å bytte grenrør på våres og. Det frister ganske mye å "trimme" bilen litt nå når det er jeg som i all hovedsak bruker den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Hei Thunder. Du er et sjeldent syn her inne :) Så du har vært oppe på BBE du oxo? Har du bestilt noe da? De delene over kostet meg ca 700 kr (USD 120) eks frakt & mva. Selges samlet for 500 kr? Evt bud? Kupp pris :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Wohoo... Da er GRS intercooleren min snart på vei. Blir sendt på tirsdag neste uke :D:D:D Nå venter jeg bare på JCW fuel injectorene mine. Har ventet i over 2 uker nå. Begynner å lure på om jeg er svindlet...? :( Tenkte å bytte de i samme slengen når jeg først skal av med intercooleren. I'm making your order now, and will be sent out to you next Tuesday, reason I can't ship your order out to you on Monday is its a public holiday... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Spottet bilen din på 17. mai ved Festplassen, Senshi. Den var ikke vanskelig å høre, hehe... Jeg kjenner han ene som jobber på BBE og han var i meg ang. trimming til vår MCS. Han fortalte meg også om en annen MCS champangefarget sak som de holdt på med som skulle ha et svæææææært eksosanlegg, hehehe.... Det hadde vært gøy å gjøre litt knask med vår og etterhvert. Savner litt mer futt i bilen. Og ifølge han jeg kjenner så er ikke bilen til å kjenne igjen etter litt modifisering under panseret. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Kult... 17 mai ja... Hadde meg en stripe gjennom byen etter å ha spist en bedre middag på Hurtigruta. Jeg spotter aldri noen av dere. Merkelig... For min del trenger jeg ikke noe heftigere eksos :D Lager nok lyd. Hvis du synes den lagde mye lyd når jeg kjørte på Festplassen, skal du høre når jeg cruiser på motorveien. Gliser fortsatt når jeg kjører i tunneller :D Jeg synes det er moro, men samboeren synes det er plagsomt. Tror de på BME har begynt å få litt peiling på Mini, men synes fortsatt de er dyre!! Jeg tar nok meg en tur til UK snart og får bilen tunet litt av 1320autos, eller Lohen. :D Tror dette blir endel billigere enn å fikse bremser, coilovers, topp & cam her i Norge. Men har ikke helt bestemt meg hvem jeg skal bruke enda. Venter på pristilbud og forslag til oppgradering fra Lohen, 1320Autos & GTT. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Skal være litt lyd. Det forsterker kjørefølelsen det! Jeg ga beskjed om at jeg syns de var for dyre jeg og. Tviler på at de blir noe billigere av den grunn, hehe.... Hadde vært spennende å høre forsettelsen på tuning i UK. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Tjoohoo... Da er den nye intercooleren min på vei. Skikkelig seriøs han fyren hos GRS. Men litt kjedelig at jeg kanskje må selge bilen snart. Samboeren ser på en altfor dyr kåk :op: http://i264.photobucket.com/albums/ii169/Almighty_cyh/Mini%20Cooper%20S/Picture314Small-1.jpg[/img]"] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Minien din blir hvertfall ikke vanskelig å selge! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Håper jeg får solgt den greit, men ser det ligger en haug med MCS på finn.no for tiden.... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Ja, men for en stund siden lå det ingen facelifter ute.. Og skulle jeg hatt S nå hadde jeg kun kjøpt facelift.. Tror ikke det er så mange av de ute nå heller, men noen. Pluss at din er jo gjort ganske mye med:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duppen Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Blir nok ikke noe problem for deg å selge, bare til å vise til tråden på forumet også det. Da ser de no at du har tatt vare på den i allefall. Har hatt min autodb.no nå i ca 2 ukers tid og antall personer som har vert å sett på den har nok begrenset seg til 1. Men han hadde vert å testet flere og sa at min var definetivt den beste han hadde kjørt av de som var til salgs. Men han vurderte dog en helt ny clubman. Men tror egentlig det er dårlig tid å selge bil på. Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg