Gå til innhold

My Mini Cooper S !!

Ranger emnet

Senshi

Anbefalte innlegg

• Svar 441
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ops.... I did it again.... :D

Da har jeg bestilt følgende fra Roland hos GTT;

- GTT LOWER FRONT CHASSIS BRACE

- GTT LOWER MID CHASSIS BRACE

Dette er 3dje gang jeg bestiller lower front brace (har blitt bøffa 2 ganger på Ebay nå). Så nå bestiller jeg heller fra et seriøst firma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei folkens,

Mye jobb og lite tid til mekking på bil for tiden.

Men ryddet litt i "garasjen" min, og fant 2 saker jeg tenkte noen her kanskje kan ha brukt for?

Stainless Steel Trim for Mini Cooper & S 2002-2006.

Delene er helt nye, ligger fortsatt innpakket.

Har tatt bumper trim ut av plasten, men fant ut den ikke passet på aerokitet.

Fender & pillar trim ligger forseglet enda. Samboeren min ville ikke ha disse montert, så jeg måtte nesten la hun få viljen sin, siden jeg har gjort så mye annet uten hennes "velsignelse" :op:

Gi meg en lyd om noen er interessert. Delene er klare for forsendelse. Gidd ikke returnere de til USA....

BUMPER TRIM:

http://i264.photobucket.com/albums/ii169/Almighty_cyh/Bumpertrim.jpg[/img]"]Bumpertrim.jpg

FENDER & PILLAR TRIM:

http://i264.photobucket.com/albums/ii169/Almighty_cyh/Fenderpillartrim.jpg[/img]"]Fenderpillartrim.jpg

BUMPER TRIM IN REAL LIFE:

http://i264.photobucket.com/albums/ii169/Almighty_cyh/Mini%20Cooper%20S/10bc2e17.jpg[/img]"]10bc2e17.jpg

FENDER & PILLAR TRIM IN REAL LIFE (INNPAKKET):

http://i264.photobucket.com/albums/ii169/Almighty_cyh/Mini%20Cooper%20S/c0afde82.jpg[/img]"]c0afde82.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohoo... Da er GRS intercooleren min snart på vei. Blir sendt på tirsdag neste uke :D:D:D

Nå venter jeg bare på JCW fuel injectorene mine. Har ventet i over 2 uker nå. Begynner å lure på om jeg er svindlet...? :(

Tenkte å bytte de i samme slengen når jeg først skal av med intercooleren.

I'm making your order now, and will be sent out to you next Tuesday, reason I can't ship your order out to you on Monday is its a public holiday...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottet bilen din på 17. mai ved Festplassen, Senshi. Den var ikke vanskelig å høre, hehe...

Jeg kjenner han ene som jobber på BBE og han var i meg ang. trimming til vår MCS. Han fortalte meg også om en annen MCS champangefarget sak som de holdt på med som skulle ha et svæææææært eksosanlegg, hehehe....

Det hadde vært gøy å gjøre litt knask med vår og etterhvert. Savner litt mer futt i bilen. Og ifølge han jeg kjenner så er ikke bilen til å kjenne igjen etter litt modifisering under panseret. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult... 17 mai ja... Hadde meg en stripe gjennom byen etter å ha spist en bedre middag på Hurtigruta. Jeg spotter aldri noen av dere. Merkelig...

For min del trenger jeg ikke noe heftigere eksos :D

Lager nok lyd. Hvis du synes den lagde mye lyd når jeg kjørte på Festplassen, skal du høre når jeg cruiser på motorveien. Gliser fortsatt når jeg kjører i tunneller :D Jeg synes det er moro, men samboeren synes det er plagsomt. Tror de på BME har begynt å få litt peiling på Mini, men synes fortsatt de er dyre!!

Jeg tar nok meg en tur til UK snart og får bilen tunet litt av 1320autos, eller Lohen. :D Tror dette blir endel billigere enn å fikse bremser, coilovers, topp & cam her i Norge. Men har ikke helt bestemt meg hvem jeg skal bruke enda. Venter på pristilbud og forslag til oppgradering fra Lohen, 1320Autos & GTT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok ikke noe problem for deg å selge, bare til å vise til tråden på forumet også det. Da ser de no at du har tatt vare på den i allefall.

Har hatt min autodb.no nå i ca 2 ukers tid og antall personer som har vert å sett på den har nok begrenset seg til 1. Men han hadde vert å testet flere og sa at min var definetivt den beste han hadde kjørt av de som var til salgs. Men han vurderte dog en helt ny clubman.

Men tror egentlig det er dårlig tid å selge bil på.

Nåværende kjøretøy Mini Cooper S

Lenke til kommentar
Del på andre sider