Thunder Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Tror det er helt riktig tid å selge. Det er vår/sommer og feriepenger/skattepenger er på vei for de aller fleste. MEN jeg syns det er synd at du har tenkt å selge bilen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Puh.... Kan puste lettet ut. Ser ut som jeg slipper å blakke meg på ny kåk. Får beholde MCS'en min litt til :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Mini er viktigere enn hus:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Hehe.... Men trenger større kåk med STOOOR garasje :op: Bare synd alle kåkene med STOR garasje koster en formue :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scanspeed Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Trenge ikkje STOR garasje når du har MINI :p hehe Nei då, alltid grett med stor å god garasje, så går d ann å skru å herja litt :) Siter - 2008 VW Passat 4-Motion - 1999 Suzuki GSX-600R (X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS (X)1990 Audi 90 20v quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Akkurat det som var planen min. Drømmer om stor garasje med lift, og plass til alt verktøyet mitt. Nå har jeg litt i kjelleren, litt på altanen og litt på jobben. Og jo. Pga jeg HAR Mini, trenger jeg stor garasje. Hadde jeg hatt en "vanlig" bil, hadde jeg ikke giddet å mekke :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 etter å ha fulgt med i minitråden din blir jeg mer å mer sugen på en mini cooper;) Skikkeli Nydeli bil du har!!:) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Takker for det :) Du angrer ikke om du kjøper deg en Mini Cooper S. Morsomste bilen du får uten å blakke deg helt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Takker for det :) Du angrer ikke om du kjøper deg en Mini Cooper S. Morsomste bilen du får uten å blakke deg helt :DEn blir bare blakk ETTER en har kjøpt bilen, og halve kontinentets beholdning av kjekt å ha dingser..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 mads sl: Hehe... Fått montert diverteren forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Takker for det :) Du angrer ikke om du kjøper deg en Mini Cooper S. Morsomste bilen du får uten å blakke deg helt :D da er den jo både morsom og Pen!;) Fint interiør har den og. er det noen typiske feil på disse bilene? eventuelt mye feil på di? å hvordan er den på vinterføre?:) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerdejuni Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Du må ikke selge bilen din Senshi! Jeg var å prøvesatt min hos Ferdinand her for noen dager siden. Fikk helt gåsehud når jeg hørte poppingen i eksosen... :) Bare noen dager igjen nå! Montert GRS`en? K Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 mads sl: Hehe... Fått montert diverteren forresten?Den ble montert på fredagen, gikk veldig greit å få på slangene og den ser veldig bra ut. Koblet også på sprayeren, tror en må kjøre veldig hard før en merker noe av den. Fikk også montert stripe på panseret på lørdagen.... Skal legge ut noen bilder i tråden min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Fjerdejuni: Skal nok prøve å beholde den, men har plutselig klart å overtale damen til å like Lotus Elise & Exige. Så lurer på om jeg må "smi mens jernet er varmt". Ferdinand har vel noen rå biler inne tenker jeg. Lurer på hva Posten driver med for tiden? Dysene mine har brukt 1 mnd fra USA. Helt latterlig. Men nå er de endelig ankommet NORGE :D Tipper jeg har dem i løpet av neste uke. 30.05.08 13.58 Lagt til fortolling 0024 OSLO 30.05.08 13.58 ANKOMMET LAGER 0024 OSLO 30.05.08 13.35 TIL TOLLAGER 0024 OSLO 30.05.08 10.29 TIL FORTOLLING 0024 OSLO 30.05.08 10.29 ANKOMMET MOTTAKERLANDET 0024 OSLO Men synes Posten er forferdelig ustabil. Bestilte meg en Starbucks kaffekopp fra USA i forrige uke, og den fikk jeg i postkassa i går! Hmm... Blir aldri klok på postsystemet. Venter fortsatt som en unge på GRS intercooleren. Ble jo sendt forrige uke, så tipper den dukker opp neste uke (forhåpentligvis), med mindre Posten skal bruke laaaang tid på fortolling etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Den ble montert på fredagen, gikk veldig greit å få på slangene og den ser veldig bra ut. Koblet også på sprayeren, tror en må kjøre veldig hard før en merker noe av den. Fikk også montert stripe på panseret på lørdagen.... Skal legge ut noen bilder i tråden min. Nice.... Håper du ble fornøyd med kjøpet! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg