Gå til innhold

My Mini Cooper S !!

Ranger emnet

Senshi

Anbefalte innlegg

• Svar 441
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Woohoo... Da har jeg en ny pakke som venter på meg på postkontoret.

Tror det er pakken fra GTT :D:D:D

Håper jeg får tid å hente den i kveld.

Vi få se!!!

Å du den der paddeflate pioneer subben som du snakket om! Har du fått montert den hvordan spiller den??

Går å lurer på selv, men jeg tenkte jeg skulle bruke deg som prøvekanin:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke installert den subben nei. Jeg har en sånn cd skifter sak baki som står i veien. Må enten fjerne den, eller flytte den. Har ikke hatt tid å se på det enda. Jobber så mye for tiden.

Hvis du ikke har cd skifter tror jeg det er en smal sak å få den montert. Er jo lett å hente strøm fra batteriet siden det er baki. Og har du H/K lydanlegget henter man bare signal fra forsterkeren som også er baki.

Men du kan gjerne være prøvekanin da! :op:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke installert den subben nei. Jeg har en sånn cd skifter sak baki som står i veien. Må enten fjerne den, eller flytte den. Har ikke hatt tid å se på det enda. Jobber så mye for tiden.

Hvis du ikke har cd skifter tror jeg det er en smal sak å få den montert. Er jo lett å hente strøm fra batteriet siden det er baki. Og har du H/K lydanlegget henter man bare signal fra forsterkeren som også er baki.

Men du kan gjerne være prøvekanin da! :op:

Jeg har ikke HK anlegg, så jeg må hente signal i fra bakhøytalerene.

Jeg får vær prøvekanin jeg da :D fikk pris på rundt 2000 kr for den er det gale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urettferdig at du får subben SÅÅ billig :op:

Kom akkurat på at jeg har "glemt" å legge ut bilder av den siste pakken jeg fikk.

GTT LOWER FRONT CHASSIS BRACE & GTT LOWER MID CHASSIS BRACE fra GT Tuning

Har ikke hatt tid å montere enda. Har jobbet så mye i det siste, og det har kun vært dritt vær i denne byen den siste tiden. Håper jeg får montert dette + dysene og den nye intercooleren min snart :D

7f504104.jpg

d5157630.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er den overste belen til, eller hvor skal den monterest.

Dere er ikke alene om å ha dritvær. Har ikke hatt en dag med opphold på ei og ei halv uker her nå!

Den øverste skal monteres under bilen foran, og den andre skal monteres på midten under.

Da har jeg komplett avstivning under og over framme, midten under, og oppe bak. Får se om det blir noen stor forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Tøff den bilen. Har lyst å få plasten lakkert ja, men har aldri tid å sjekke det ut :(

Har ikke hatt tid å gjøre så mye i det siste. Har de nye JCW 380cc dysene, GRS intercooleren og diverse strut brace liggende i stua. Skulle egentlig få montert dette i morra, men siden det er så fint vær i Bergen for tiden, tenkte jeg å ta meg en tur på hytta i stedet for :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider