Gå til innhold

My Mini Cooper S !!

Ranger emnet

Senshi

Anbefalte innlegg

Hehe... Tja... Vet ikke helt hva jeg synes. Ser jo litt kult ut, men redd det blir litt harry. Dyrt å bytte bremser og hjullager? Gjorde du det på Jæger?

Gjør det hos en bekjent som har et verksted.

Betalte 3000 kr ca for hjullager bytter med deler og arbeid. Bremsene skal han ta i morgen, vet ikke helt hva det koster.

Skal byttes skiver og klosser fremme.

Kjørte du ute i sandviken i dag, for mener eg så en meget fin mini der i dag, rundt 14-15 tiden!

Nåværende kjøretøy Mini Cooper S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 441
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vel, jeg kjørte i Sandviken i 17-18:00 tiden i går hjem fra jobb. Så kjørte jeg der i 21-22 tiden på cruisetur innom byen :D

Så det var nok ikke meg.

Jeg traff på en pen MCS på Bryggen i går. Sort tak, og electric blue eller hva den heter (lyseblå). Var godlyd av den, så lurer på hva den har under panseret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som om at den hadde carbon scoop blandt annet.

Orginale mini felger.

Så meget fin ut.

Blir jo skam mesunnelig, har jo ikke penger til noe no for tiden.

Kommer snart på 17" Oz felger i svart i allefall (innen 2 uker).

Ok... Har ikke fått carbon scoopet mitt enda! :(

Penger er oppskrytt. Få deg noen Mastercard så går det bra! :op:

Hvilke OZ felger har du kjøpt da? Nå ble jeg misunnelig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... Har ikke fått carbon scoopet mitt enda! :(

Penger er oppskrytt. Få deg noen Mastercard så går det bra! :op:

Hvilke OZ felger har du kjøpt da? Nå ble jeg misunnelig :D

Mastercard har jeg, men det er no sånn at det skal betales tilbake en gang også. og har vell egentlig brukt nermere 20 k nå når jeg kjøper felgene.

og det blir O.Z. Superleggera 17" i svart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei er ganske fersk her på forumet, men jeg var masse i sandviken med min nye cooper s hartge i går.. gøy å lese og at det er stor interesse her inne blant oss mini eiere!

OM din er blå så var det no sikkert din.

Men Lag en egen tråd da og hiv ut litt bilder og beskriv bilen litt.

Så vi slipper å ødlegge senshi sin tråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta å google.com de. bilder der, dukker rett opp.

Evt kan du se her:

http://www.performance-direct.co.uk/images/Catalunya%20Graphite.jpg

Ville aller helst ha O.Z men de koster en del, pluss d e ikke noe å hente på pris på de nesten. Ganske fornøyd me prisen jeg fikk åp TSW felgene.

Va tross alt 1 av de 3 felgene eg vurderte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.... Fikk brev om EU godkjenning nå :( Må inn i løpet av året. Lurer på om jeg skal tørre å ta EU kontrollen på Jæger. Tenkte å ta meg et oljeskift til høsten uansett egentlig. Og hvis Jæger gir meg en fornuftig pris på JCW bremsene, slenger jeg på de i samme slengen.

Skal cruise rundt i en Opel Corsa noen dager nå i utlandet. Gruer meg. Kommer til å savne MCS'en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, er ganske ny her, men må gi deg veldig skryt for bilen din! Du gjør oss andre misunnelige (meg ihvertfall:P).

Mulig jeg begir meg ut på farlig farvann med litt kritikk, men jeg prøver: hvorfor har du tusen-meterene på? Jeg ser for meg at det ville sett litt "sintere" ut uten de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, er ganske ny her, men må gi deg veldig skryt for bilen din! Du gjør oss andre misunnelige (meg ihvertfall:P).

Mulig jeg begir meg ut på farlig farvann med litt kritikk, men jeg prøver: hvorfor har du tusen-meterene på? Jeg ser for meg at det ville sett litt "sintere" ut uten de?

Takk for det :)

Vel, jeg har "tusen-meters" lyktene på for å gi den "Mini" preg. Lyktene og stripene hører liksom med på Mini.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett på denne før?

M7 Carbon Fiber Front Splitter - Aero (R53)

Ser det KULT ut, eller blir dette litt for harry?

Og hva er egentlig funksjonen til denne? Skjønner ikke helt åssen den skaper downforce?

Ingen ekspert jeg altså, men vil tro den gjør at lufta som passerer under bilen går raskere slik at den skaper et slags "sug" mot bakken, ikke ulikt en flyvinge, bare opp-ned om du forstår hva jeg mener? Største fordelen med en slik splitter er at du skaper mer "downforce" uten å få mer "drag".

Lenke til kommentar
Del på andre sider