Senshi Skrevet August 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Tjoohoooo.... Pakkene min er kommet.... Skal frese ned til postkontoret og hente pakkene mine nå :D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MCS HARTGE Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 mekke mekke mekke:):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet August 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Hehe... Fy flate så pene delene var. Satt og beundret delene i noen minutter når jeg åpnet pakkene. Ekte carbon ser peeent ut :D Får dessverre ikke tid å montere med det første tror jeg. Fullbooket hele helgen. Men gleder meg stort til å få montert disse delene. Bilder kommer.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MCS HARTGE Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Var det deg jeg traff i rundkjøringen ved birkelundskrysset her en dag i forrige uke? fredag tror jeg det var.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet September 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Var det deg jeg traff i rundkjøringen ved birkelundskrysset her en dag i forrige uke? fredag tror jeg det var.. Hmm... Tror ikke jeg var der oppe på fredag. Tror jeg bare satt hjemme og drakk meg full :op: Var bare en lita tur på ICA i Åsane og handlet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MCS HARTGE Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 hmm.. det var rart. mener det var din bil jeg så! jaja.. fått på carbon delene nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Hehe... Det går en bil som er ganske lik min. Men den lager ikke så mye LYD! :D Carbon delene ligger dessverre fortsatt i stua. Må sjekke litt værmelding, og se om jeg gidder å vaske bilen i dag, og så montere litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Faen for et drittvær det er i dag. Blir nok ikke montering på noen dager ser det ut som :( Får heller sitte litt på jobb og tjene penger til litt mer mods :D Sitter og sikler på 1320 auto's sin Camshaft og RMW sitt ported & polished cylinder head. Muuuuust have! Hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet September 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Hmm... Iflg langtidsvarselet til yr.no skal det bli bra vær til helgen og neste uke. Så da håper jeg at jeg får tid å vaske/polere/kose med bilen, OG montere litt deler :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MCS HARTGE Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Hvilke erfaringer har du med outmotoring.com? Leveringstid etc? Jeg har bare ventet litt over en uke, men pengene er ikke trekt fra konto enda.. Håper de ikke roter det til! Fått gjort noe med bilen i helgen? Vi har jo knallvær! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet September 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Har ikke handla så mye fra outmotoring faktisk. Har handla mest fra Lohen & mossmini. Pleier sjelden å tenke så mye på hvor lang tid pakkene tar. Bestiller når jeg sitter og kjeder meg på jobb, så når tingene kommer blir jeg happy :D Når du sitter å venter, tar ting eeeevig lang tid. F.eks når jeg satt og ventet på carbon fiber delene mine :op: Været var bra ja, men fikk ikke tid å montere noe. Fikk bare tid til å vaske, polere og kose litt med bilen. Var så fint vær at jeg tok meg noen råne turer utover mot Sotra istedetfor :) Denne uka er bilen parkert. Kjører jobb bilen :( Ser dårlig ut med tid denne uken oxo. Altfor mye å gjøre på jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selv Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Senshi, jeg tror du må drite i jobb littigranne slik at du får montert delene og VI får se bilder:D Digger bilen din, stå på med det gode arbeidet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Selv: Hehe... Takker... JA, jeg burde absolutt dra meg hjem tidligere fra jobb, og mekke litt. Men denne uken har vært helt jævlig. Bor nesten på kontoret. Håper jeg får til noe neste uke før jeg skal på Coldplay konserten :D Edit: Innlegg 500 :D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Hei! Noen som har montert oil cooler på MCS'en sin? Vanskelig å montere? Vurderer å bestille meg en slik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Da hadde jeg bestillt det der det kommer i fra! HER Men trenger man det? (noen som har målt oljetempen?) (og man tilrettelegger jo for oljelekasje) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg