Gå til innhold

My Mini Cooper S !!

Ranger emnet

Senshi

Anbefalte innlegg

• Svar 441
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Støtter deg på den mads sl. Synes det er latterlig om jeg hadde hatt en Cooper eller One. Kjøpte først rear badge, og hadde egentlig ikke tenkt til å montere det, men når jeg klistra det på for å se åssen det ble, synes jeg det så bra ut bakpå :) Og jeg synes det var ok å montere dette badge siden bilen min går like bra/bedre enn en JCW. Skal få lagt ut bilder når jeg har montert front badge oxo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... For å si det slik. Er ikke hjemme lenge nok til at hu får sjanse til å kjefte på meg :op:

Fikk et ledig øyeblikk på jobb, så jeg svingte innom Ebay igjen... Bestilte meg noen Genuine BMW MINI JCW Carbon Fibre Mirror Caps. Litt usikker på om dette vil se bra ut på min bil, så om noen er interessert selges disse til kostpris om noen er interessert. Gir en lyd når jeg har fått testa de på bilen min. Lurer på om det kan bli litt tøft når jeg har carbon fibre scoop også.

Så snart har jeg ENDA flere deler som ligger å støver i stua....

Og snart er det vinter også. *URK*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei Thunder... Lenge siden vi har hørt noe fra deg her inne :)

Litt shopping har det blitt ja, men har utsatt de store investeringene, da jeg fortsatt håper på å komme meg til UK å få gjort noe skikkelig under panseret :D

Siden været er elendig i Bergen for tiden, ble det bare noen kjappe bilder i dag. Pga svært utålmodig dame, GLEMTE jeg å ta oversiktsbilde av bilen da... Men dere har jo sett den før.

Skal ta noen skikkelige bilder når jeg har fått vasket og polert den for vinteren. Og når jeg har fått slengt på de nye JCW carbon fiber speilkappene. Noe jeg må gjøre snart (når jeg får tid :op:)

Vi kan begynne med bilder av "The Palo Uber London Carbon Fiber Hood Induction Scoop":

DSC_5816.jpg

DSC_5818.jpg

DSC_5819.jpg

Så Palo Über "The World Only Rear Wing "EXTENSION" In Military Grade Carbon Fiber":

DSC_5821.jpg

DSC_5822.jpg

DSC_5824.jpg

Så noen bilder av de nye JCW carbon fiber speilkappene (delenr: 51160395770):

DSC_6011.jpg

DSC_6012.jpg

DSC_6013.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så slik ser scoopet og rear wing extension ut når det ble montert...

For the record så virker det som at scoopet faktisk får mer luft inn. Intercooleren er hvertfall kaldere (og da har jeg tatt høyde for at det faktisk er kaldere i luften ute nå ja). Har ikke merka noe mer downforce pga rear wing extension... Hadde egentlig ikke forventet det heller.

Personlig synes jeg begge delene gjorde bilen kul. Men vet at noen synes det ser harry ut osv, bla bla...

Forhåpentligvis får jeg montert JCW carbon fiber speilkappene i morra... :D

PS: Beklager skitten bil, men er noen dager siden den ble vaska.

DSC_6019.jpg

DSC_6020.jpg

DSC_6022.jpg

DSC_6023.jpg

DSC_6024.jpg

DSC_6026.jpg

DSC_6027.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider