Gå til innhold

My Mini Cooper S !!

Ranger emnet

Senshi

Anbefalte innlegg

• Svar 441
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det skulle ikke kostet stort mer en det orginale vist jeg skulle kjøpt det. Men joda tøft er jo det men jeg er ikke helt ening med meg selv om slikt.

Jeg synst bakvingen er helt perfekt slik den er og jeg er litt for å ha det orginalt!

Kjøpte du en slik "ostehøvel" som skal vær under framfangeren også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synst bakvingen er helt perfekt slik den er og jeg er litt for å ha det orginalt!

Kjøpte du en slik "ostehøvel" som skal vær under framfangeren også?

Jeg synes bakvingen ble enda tøffere med den extension saken da. Jeg er også for å ha ting originalt, men av og til må man teste ut litt :)

Har ikke kjøpt en "ostehøvel" aka front splitter sak enda nei.

Tror ikke det funker så bra å kjøre med den i denne byen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bakvingen ble enda tøffere med den extension saken da. Jeg er også for å ha ting originalt, men av og til må man teste ut litt :)

Har ikke kjøpt en "ostehøvel" aka front splitter sak enda nei.

Tror ikke det funker så bra å kjøre med den i denne byen....

Bergen er ikke byen å kjøre med lave biler nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dumt. Tror bilen din hadde blitt et pent innslag og kunne trekt mye oppmerksomhet.

Åhh? Har aldri vært på noe treff før... Får nok oppmerksomhet synes jeg :op: Men hadde vært morsomt da...

Men siden det er mange heftige biler på veiene i dag, tipper jeg onkel blå er ute oxo i dag? Som igjen betyr at jeg må være litt lett på høyre fota når jeg skal ut å kjøre nå? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh? Har aldri vært på noe treff før... Får nok oppmerksomhet synes jeg :op: Men hadde vært morsomt da...

Men siden det er mange heftige biler på veiene i dag, tipper jeg onkel blå er ute oxo i dag? Som igjen betyr at jeg må være litt lett på høyre fota når jeg skal ut å kjøre nå? :D

Ja. Det kan være lurt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JCW brakekit inkluderer røde 4 pot calipere + nye skiver & klosser foran. Bak blir bare bremseklossene byttet. Selve kitet koster ikke så mye. Du får det til rundt 6k. Men monteringen er ca 5k i tillegg. Så om du er litt teknisk sparer du MYE på å gjøre dette selv. Men nå får jeg Jæger til å gjøre alt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider