scanspeed Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Det der så rett å slett ubèr bra ut! frister å bestille med en gang :op: Siter - 2008 VW Passat 4-Motion - 1999 Suzuki GSX-600R (X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS (X)1990 Audi 90 20v quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Tja, jeg synes det ble bra, men meningene er litt delte blant venner og bekjente. Men var UBER dyrt også da! :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Skal du på Street meet på Åsane Senter i dag da? Det begynner kl 1700 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Det skulle ikke kostet stort mer en det orginale vist jeg skulle kjøpt det. Men joda tøft er jo det men jeg er ikke helt ening med meg selv om slikt. Jeg synst bakvingen er helt perfekt slik den er og jeg er litt for å ha det orginalt! Kjøpte du en slik "ostehøvel" som skal vær under framfangeren også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Skal du på Street meet på Åsane Senter i dag da? Det begynner kl 1700 Skal nok ikke der nei. Får ikke lov å gå på slike ting av dama :( Skal dessvere i middagsbesøk også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Jeg synst bakvingen er helt perfekt slik den er og jeg er litt for å ha det orginalt! Kjøpte du en slik "ostehøvel" som skal vær under framfangeren også? Jeg synes bakvingen ble enda tøffere med den extension saken da. Jeg er også for å ha ting originalt, men av og til må man teste ut litt :) Har ikke kjøpt en "ostehøvel" aka front splitter sak enda nei. Tror ikke det funker så bra å kjøre med den i denne byen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Jeg synes bakvingen ble enda tøffere med den extension saken da. Jeg er også for å ha ting originalt, men av og til må man teste ut litt :) Har ikke kjøpt en "ostehøvel" aka front splitter sak enda nei. Tror ikke det funker så bra å kjøre med den i denne byen.... Bergen er ikke byen å kjøre med lave biler nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Skal nok ikke der nei. Får ikke lov å gå på slike ting av dama :(Skal dessvere i middagsbesøk også. Det var dumt. Tror bilen din hadde blitt et pent innslag og kunne trekt mye oppmerksomhet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Det var dumt. Tror bilen din hadde blitt et pent innslag og kunne trekt mye oppmerksomhet. Åhh? Har aldri vært på noe treff før... Får nok oppmerksomhet synes jeg :op: Men hadde vært morsomt da... Men siden det er mange heftige biler på veiene i dag, tipper jeg onkel blå er ute oxo i dag? Som igjen betyr at jeg må være litt lett på høyre fota når jeg skal ut å kjøre nå? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Åhh? Har aldri vært på noe treff før... Får nok oppmerksomhet synes jeg :op: Men hadde vært morsomt da... Men siden det er mange heftige biler på veiene i dag, tipper jeg onkel blå er ute oxo i dag? Som igjen betyr at jeg må være litt lett på høyre fota når jeg skal ut å kjøre nå? :D Ja. Det kan være lurt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Grr..... Fikk ikke til å montere de nye speilkappene. Tror de er feile. Får av og på de gamle lett. Men de nye går liksom ikke på. Tror jeg har tabbet meg ut. Argh.... Og kan noen fortelle meg hvor & hvordan JCW badge skal festes i fronten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Wee.... Da har jeg bestilt meg JCW bremsene. Montering i slutten av mnd... Gleder meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scanspeed Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Både forran og bak du har bestilt? Hva måtte du ut for det gilde? Må slenge ut bilder når du har fått montert! Er vell snart ikke noe mer du kan gjøre med bilen din nå! snart full pakket av utstyr..;) Siter - 2008 VW Passat 4-Motion - 1999 Suzuki GSX-600R (X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS (X)1990 Audi 90 20v quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 JCW brakekit inkluderer røde 4 pot calipere + nye skiver & klosser foran. Bak blir bare bremseklossene byttet. Selve kitet koster ikke så mye. Du får det til rundt 6k. Men monteringen er ca 5k i tillegg. Så om du er litt teknisk sparer du MYE på å gjøre dette selv. Men nå får jeg Jæger til å gjøre alt for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Da ser det ut som jeg bestiller meg JCW sportsseter oxo... :D Men må tenke litt på det. Fikk et pristilbud på rundt 13k som var litt mer fornuftig enn det jeg fikk forrige gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg