duppen Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 skal si du slår på stortrommen. kan bli bra d her. ingen økonomisk krise hos deg i allefall :D Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Hehe.... Blir bra til slutt dette tror jeg. Ingen økonomisk krise her enda, men det svir litt i lommeboka nå... Må roe litt ned en stund nå :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Tjoohooo... Da har jeg fått bilen min tilbake. Ser helt rått ut med JCW bremsene. Nesten verdt hver eneste krone. Men svir litt i lommeboka enda... :op: Fikk tatt en EU kontroll også, med NULL feil... Ganske digg at de ikke hang seg opp i filleting som soting av sidevinduer foran. Jeg hadde jo sotet de på nytt igjen uansett... Nå må jeg spare litt cash, slik at jeg kanskje kan kjøpe meg JCW racing seats til julegave. Men først må jeg kjøpe meg noen nye sommerfelger :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Det er jo kjempeflott Senshi! Det er deilig med eu ok bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Digg med EU godkjent bil ja. Så for meg at jeg måtte stå og skrape av sotefilmen foran :op: Må si at jeg er utrolig fornøyd med de nye JCW bremsene. Biter veldig mye bedre. Tidligere i høy fart, type 160-180 km/t synes jeg bremsene tok utrolig dårlig. Nå biter de med engang. Føler stopplengdene har blitt vesentlig kortere, og føler jeg kan vente med å bremse ned før svinger etc. Skal få tatt noen bilder når det slutter å regne ute!! Været er jo helt deprimerende her i Bergen for tiden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Digg med EU godkjent bil ja. Så for meg at jeg måtte stå og skrape av sotefilmen foran :op: Må si at jeg er utrolig fornøyd med de nye JCW bremsene. Biter veldig mye bedre. Tidligere i høy fart, type 160-180 km/t synes jeg bremsene tok utrolig dårlig. Nå biter de med engang. Føler stopplengdene har blitt vesentlig kortere, og føler jeg kan vente med å bremse ned før svinger etc. Skal få tatt noen bilder når det slutter å regne ute!! Været er jo helt deprimerende her i Bergen for tiden.. Når vi er inne på været, jag kjørte faktisk på bare veger en gang i dag, skulle ta opp båten til faderen (med Land Roveren ikke Minien) og det er ca en uke siden jeg så bar veg. (det artige med regn er at Mini`en kan ligge veldig bredt i rundkjøringene når det er vått, og folk lurer på om jeg har bygget om til bakhjulstrekk. Det må vær lov å leke seg litt:)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Pga JCW brake upgraden må jeg ha nye felger. Selger vinterdekk felgene mine som er 16" R92 7-fin med 195/55R-16 runflat piggfrie vinterdekk. Sommerfelgene jeg har nå, R85 S-spoke, blir nå vinterfelger med 205/45R-17 piggfrie dekk. Hadde egentlig planer om å kjøpe 18" felger til sommerdekkene, men etter mye lesing på nettet, fant jeg ut at kjøreegenskapene ikke blir optimale med 18", så jeg tror jeg går for 17" felger til sommerdekkene. Ser ut som jeg havner på OZ Ultraleggera Matt black felger med 205/45R-17 dekk. Synes disse felgene så rå ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Ser ut som jeg går for Nokian RSI vinterdekk i 215/45 R17. Sommerdekkene har jeg ikke helt bestemt meg for enda. Mulig jeg havner på Pirelli Pzero Nero. Liker disse dekkene. Evt noen som har tips til gode sommerdekk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 De felgene var rå! Sånne kunne jeg også tenkt meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Noen som har testet gauges fra Prosport? Nå er ikke jeg noen ekspert på målere, men tror disse sender signalet elektronisk, så slipper man å trekke ledninger/kabler.... Perfekt for meg som ikke har så god peiling :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Hva du selger vinterdekkene for? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Fant endelig de målerene jeg har letet lenge etter. SPA Design Gauges Tror jeg går for disse. 2 målere med all informasjon jeg trenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Hva du selger vinterdekkene for? Gi meg bud, så skal jeg vurdere det. Felgene er uten skader. Dekkene er som nye (mye mønster igjen). Tenkte å legge de ut på finn.no til 8000 kr totalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Satan så vanskelig det skulle være å få tak i vinterdekk i 205/55 R17 da... Alle påstår de er utsolgt.... Noen som vet om man kan bruke 215/45 R17? Den ene dekkforhandleren mente at det kommer til å ta borti bak.... Når det gjelder gauges, ser det ut som jeg tar og bestiller SPA Design Gauges fra GRS Motorsport. Disse målerene ser dessverre ikke like kule ut som Alta sine. Men får like mye info fra 2 målere, som man egentlig må ha 4 målere til.... Boost/oil Temp** £133.79 Volts/water temp £133.79 Gauge pod har jeg ikke helt bestemt meg for enda. Tror ikke jeg går for BMW OEM look Center Console Gauge Panel , da jeg tror jeg ikke får sett infoen skikkelig. Så jeg tror jeg går for Alta gauge Pod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scanspeed Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 vil ikke 205/55 - 17" gi litt feil rulleomkrets? Skulle neste tro det gikk med 215/45 på, men ikke sikker.. jeg kjører nå på 215/35 på sommer dekka å det går smerte fritt,, Siter - 2008 VW Passat 4-Motion - 1999 Suzuki GSX-600R (X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS (X)1990 Audi 90 20v quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg