Thunder Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Den bilen din begynner å bli grisedyr hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Enig med Scanspeed, minien kler ikke å være traktor heller spør du meg:) Jeg har hatt fjærer på bilen min, da ble den litt stivere enn standard. Nå har jeg kw2, stilt på midten mellom myk og stiv, og synes bilen er mykere enn originalt, så det varierer vel hva du velger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 Hei Senshi Veldig lenge siden du har oppdatert tråden din. Syns at denne tråden mangler nye bilder:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet September 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Hei Senshi Veldig lenge siden du har oppdatert tråden din. Syns at denne tråden mangler nye bilder:) Hehe.... Har ikke skjedd veldig mye i det siste. Har ikke hatt tid. Bare jobbing. Vurderer å selge Mini'en og kjøpe meg noe et annet leketøy :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 (endret) Hehe....Har ikke skjedd veldig mye i det siste. Har ikke hatt tid. Bare jobbing. Vurderer å selge Mini'en og kjøpe meg noe et annet leketøy :D Det har vært veldig mye jobb her også, har ikke hatt så mye tid til bil. åssen bil vurderer du? er også på tanken å kjøpe nytt leketøy:cheers: Endret September 24, 2009 av power007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Si fra hvis du skal selge babyen din da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Mars 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 Savner aktivitet her, hvordan går det med bilen din Senshi??? nye oppgraderinger?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg