mads sl Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 De kunne skaffe med 4x100 boltsirkel. Kler dette en mini da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duppen Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Likte felgene i allefall. Du får i allefall noe ikke alle har på miniene! OZ felgene altså... Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Skal du bestille fra Wheelfire? Felgene så kule ut de. Ikke gale pris heller. Men aner ikke hvilken kvalitet det er på disse felgene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Likte felgene i allefall. Du får i allefall noe ikke alle har på miniene! OZ felgene altså... Merker jeg negative kommentarer om vi som kjører OZ? Det er jo ikke slik at ALLLLLLLE Minier ruller på OZ:) Grunnen til at noen kjøper OZ felger er for å spare vekt. Mine 18" Ultraleggera veier like mye som dine 16" runflat felger:yodude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duppen Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Merker jeg negative kommentarer om vi som kjører OZ? Det er jo ikke slik at ALLLLLLLE Minier ruller på OZ:) Grunnen til at noen kjøper OZ felger er for å spare vekt. Mine 18" Ultraleggera veier like mye som dine 16" runflat felger:yodude: Har lyst på OZ sjøl jeg :) så negativ er jeg ikke. Men er jo flott å se noe nytt også. Og ja vinterfelgene mine er nok ikke akuratt noen lettvektere. Men de kommer nok til å være der uansett på vinterstid. Men sommerfelgene mine vet jeg ikke helt hva jeg tenker om. Skal ta å legge ut noen bilder av de på min egen tråd i aften så er jeg meget åpen for kommentarer på dem.. :happyhappy: Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Jeg vil oxo ha lette felger.... Men OZ felgene koster jo en formue. Er litt misunnelig på dere med OZ Ultraleggera felger jeg :) 17" s-spoke felgene med min runflat dekk veier jo et tonn. Hadde vært greit å kvitte seg med litt vekt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JCW007 Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 JCW007: Legg ut noen bilder av bilen din da! :) Har du en "ekte" JCW eller? Nei, det er en S som er oppgradert med JCW motor kit, og snart aero kit - når det blir litt varmere vær ;) Skal få ut noen bilder så snart alt er montert. Siter JCW007 BMW 335cd SOLGT: Mini Cooper S JCW 2006 Porsche 944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Har ringt rundt over alt i dag! På jakt etter aero kit til mini, fikk pris fra oslo på 24tusen lakkert eks. montering. Arendal 18 tusen lakkert eks.montering Bergen 12tusen eks. lakkering! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 JCW007: Nei, det er en S som er oppgradert med JCW motor kit, og snart aero kit - når det blir litt varmere vær ;) Skal få ut noen bilder så snart alt er montert. Kult. Høres ut som en kul bil. Ser fram til litt bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Har ringt rundt over alt i dag! På jakt etter aero kit til mini, fikk pris fra oslo på 24tusen lakkert eks. montering. Arendal 18 tusen lakkert eks.montering Bergen 12tusen eks. lakkering! Syk forskjell da. Du får komme en tur over til Bergen da! Kongevær denne uka! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Skal du bestille fra Wheelfire? Felgene så kule ut de. Ikke gale pris heller. Men aner ikke hvilken kvalitet det er på disse felgene? Jeg får tak i falgene hos en lokal dekkforhandler. Fikk en veldig fin pris, og felgene skal vær av det sterke sorten. Felgene kommer i morgen, satser på å legge på 215/40- 18 Falken dekke eller 225/40-18 Falken dekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Så en sinnsykt kul Mini Cooper S i går. Tror det var en R53, mørkegrå med sjakkmønster på taket slik som Ingrid har. Utrolig rå. Fikk ikke tatt bilde av den, holdt max fart av hva VW Caddy'en min klarer :D Noen som har sett denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Lurer på om denne kanskje lå til salgs på finn for en stund siden? Synes å huske jeg så en grå med sjakktak og fine felger der? :) Edit: Finnes sikkert gler grå med sjakktak da, men:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Senshi du fikk pm av meg:) Jeg venter på grs intercooler nå, fikk kjøpt jcw bremser og ratt av US, men det ble myyyeee i porto så jeg gadd ikke. Kjøpte ratt multifunksjon etc. i Norge for 7000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Det som står igjen nå er manifolder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg