Gå til innhold

Vinterprosjekt: Opel Monza!

Ranger emnet

quack

Anbefalte innlegg

Originally posted by Mike Sierra

Hmm kansje litt dyrt, hvor mange km? hva er rustent? automat eller manuell? ekatra utstyr?

MS

Veit ikke km. Har ikke fått sjekka den så nøye for rust, men skjermbuene bak, litt golv ++ er rustent i alle fall. Manuell 5 trinns kasse. Men jeg sliter uansett med å finne et sted den kan stå til jeg har ribba den, så det spørs om det blir noe av kjøpet.

Bør vel også prioritere å få den på veien før jeg starter med ekstra stash:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by joppa

10k for en en bil der kun motor er brukenes er dyrt! 3.0i er ikke så dyr motor at det gjør noe.

Jeg trenger en del andre deler også da, bremsekalipper, interiør + litt diverse. Men jeg har vel slått det fra meg, har ikke no sted å ha den stående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke så morsomt, men litt:):

fikk tlf fra Opel om at ombyggingspapira hadde kommet fra Opel Norge. Var og henta dem, og måtte betale 500 kroner. Papira var undertegna Anders Sariberget.

Nå kom jeg akkurat hjem. Sjekka e-posten min og har fått svar fra Anders Sariberget med de samme dokumentene vedlagt! Sendte han en mail for et par dager sia og spurte litt om ombygginga.

doh

menmen, slapp å skrive ut noe i alle fall da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by quack

Sjekka e-posten min og har fått svar fra Anders Sariberget med de samme dokumentene vedlagt! Sendte han en mail for et par dager sia og spurte litt om ombygginga.

doh

menmen, slapp å skrive ut noe i alle fall da:D

At du klarer å ta det så fint:eek:

Du har sikkert sett det, men det står en 3000 24V motor til salgs på Opelbørsen

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ElCamino

At du klarer å ta det så fint:eek:

Du har sikkert sett det, men det står en 3000 24V motor til salgs på Opelbørsen

Nei, den hadde jeg ikke sett. Men jeg tror jeg beholder 3-litern som er putta inn framtil alt er godkjent og i orden. Så får jeg vurdere ny motor/gammel motor + turbo/evt. heavy trim uten turbo av gammel motor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Shyggen

180hk til 10 000,-

220hk til 10 000,-

Om jeg ikke husker helt feil så er det rundt 220hk i 24vent. billigere trim får du ikke.. 40hk til 0kr :D

Jobber i halden så jeg kan fære å se på motoren om det skulle være intressant.. :D

Go 24!

Sant nok:)

åssen er egentlig de Omega-motorene? Bra motorer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår