Gå til innhold

Vinterprosjekt: Opel Monza!

Ranger emnet

quack

Anbefalte innlegg

• Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by quack

Takker MS, blir spennende å se hva de tar for å frakte det:)

laga forresten en liten tråd om eksosanlegg for de som er interesserte:

http://www.bilforumet.net//showthread.php?s=&threadid=29685

Be dem faxe et kopi av fraktbrevet. Der står det hvordan det er sendt, med hvilket firma og frakt brev nr. Deretter logger du deg inn på speditørens hjemmeside og kan følge forsendelsen.

Midlertidig eksos, sjekk hva som finnes på din lokale hugger.

MS

MS

Audi S4

Renault Trafic

Monza 2,5E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kun sett side 1.

Motoren har 240nm dreiemoment.

fordelen med at det er en ombygd 2,2i er at du muligens får lavere forsikring.

det forskjell motorpapiret.... hvor fant du det?

Status Bilpark: Omega 3000 Turbo, Omega 3000, Omega 2,0, Omega 2,6, Rekord E2 2,2i, Rekord E1 2,0S, Rekord D 1,9, Ascona B 2,0S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Morty

jeg har kun sett side 1.

Motoren har 240nm dreiemoment.

fordelen med at det er en ombygd 2,2i er at du muligens får lavere forsikring.

det forskjell motorpapiret.... hvor fant du det?

Forskjellpapiret kjøpte jeg av Opel for 500,-. De må ha det for som ei sjekkliste når Opel skal se over jobben..

men jeg trengte egentlig ikke å kjøpe det, for samme dag jeg betalte for dem fikk jeg dem på mail fra GMdoh:)

last ned her hvis du vil m'm

20E-22E-25E-25S-28H

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. det er jo en del.. da står det mellom å sjanse, eller å sitte uten varen da ;)

Enkelt valg.. kjøp deg golf, så slipper du å bestille masse greier fra utlandet ;) (bare tuller selvsagt.. hehe)

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Vantage

ja.. det er jo en del.. da står det mellom å sjanse, eller å sitte uten varen da ;)

Enkelt valg.. kjøp deg golf, så slipper du å bestille masse greier fra utlandet ;) (bare tuller selvsagt.. hehe)

:D var faktisk inne på tanken her en stund, men må da få rodd prosjektet i havn snart tenker jeg..

tror jeg satser på at det går bra jeg, de virker som greie folk hos mantzel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i 99,9% av tilfellene så går det vel greit.. men det hadde vært kjipt å 'gitt' bort 350Euro..

Nei, hold deg til Monzaen.. golfer er det nok (les: altfor mange) av.. blir knallbra detta ;)

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by quack

Hm, fikk et bra fra Mantzel her om dagen. Står at de ikke kan sende delene før jeg har betalt via en norsk bank, fordi det blir tull siden jeg bor i Norge.

Er det no betenkelig med å betale på forskudd til dem mon tro? Skulle vel tro de er ganske seriøse. Her er shoppen dems:

http://www.mantzel.de/catalog/index.php

Har vert med lenge de gutta, tror det skulle gå greit.

Sjekk også denne tråden

http://www.opelmotorsport.com/forum2/viewtopic.php?t=7160&highlight=mantzel

MS

MS

Audi S4

Renault Trafic

Monza 2,5E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stephan

SMekk inn noen bilder da:)

Jepp, det skal jeg gjøre. Blir vel noen uker til.

Skjer ikke så mye med monzaen nå for tida, er mest småtteri rundt omkring. Skal prøve å få godkjent den når jeg får lønn i slutten av måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår