'67 144 Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 På den ene 140'n min sitter det bakaksel fra en 240. Så litt nærmere på den i går, og oppdaget att panhardstaget er veldig bøyd. Er også kappet og sveisa sammen igjen på ett par steder, så det var ikke helt etter boka.. Hehe Noen andre her som har montert på 240-bakaksel på en 140? Hva gjorde dere med panhardstaget? Brukte dere orginal 140? Orginal 240, eller må det til justerbart, om man vil unngå kapping/sveising? Bilen skal til BT etterhvert for godkjenning av B21ET, så hadde vært greit å hatt slike ting i orden værtfall.. Og, om jeg kjøper meg ett justerbart ett, hva slags foringer skal jeg bruke? 240-foring på den som festes til akslingen selvsakt, men passer foring som er tiltenkt 140-staget i den andre enden på stag tiltenkt 240? Eller må jeg få dreid ei foring selv for att det skal gå? :helpme: Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensløkken Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 volvo 240 bakaksel er jo 4cm smalere enn 140 bakakslingen. så det kan jo være noe med det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Ja, det er sikkert derfor det er såpass bøyd + kappa/sveisa. Men, har fått beskjed om att det skal fungere greit med justerbart stag + 240-foringer. Noen her som har andre opplysninger, så vennligst skrik ut! Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.