Atlen 245 Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Hei. Som overskrifta seier so lurer eg på korleis eg får ut bakseteryggen i min 240 stv 92-modell. Eg ser der er eit spor som ein tapp på sjølve setet går ned i, men eg får ikkje det ut berre med å prøve å dra setet ut av det sporet. Er der noke triks eller er det berre makt som trengs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Jeg har ikke tatt ut setet selv på stasjonsvogn, men mener jeg har lest om det på dette forumet tidligere. Mener å huske det var en splint/tapp du må ta ut, for å løsne setet. Hjelper ikke det svaret deg, så bruk søkemotoren på dette forumet. Jeg er sikker på att jeg har lest om metoden her en plass.. :-) Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 stapp en svær flat skrutrekker nedi der hvor du ser at ryggen sitter i innerskjermen bak også dytter du tappen utover samtidig som du drar ryggen oppover og litt bakover. Kan være greit å være to stk. en pirker med skrutrekkern og en som drar i setet. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlen 245 Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Takk. Basetet er ute, var ikkje so vanskelig. Var berre skyve ut tappen med et skrujern og løfte. Eg hadde prøvt å søke på baksete uten at eg fann noken trådar som var til hjelp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Den baksete-patenten er skikkelig mongis. Akkurat som taktrekket i 245. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg