Kastel Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Har lenge vært inn på tanken å bygge over pga bensinforbruk, med autmat bruker den 1,3 på blanda kjøring å langkjøring 1,1 "sjekket i går" det er ikkje gale i og med jeg har en b230a gasser motor men for å få ned bensin bruket med noen dl på mila vurdera jeg manuel m47.Så lurer på hva jeg trenger mer en dette m47 kasse Mellomaksling Svinghjul Clutch Pedalsett å wirer er det noe jeg har glemt? å lønner det seg egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Det lønner seg som regel å bytte til manuell. Spesielt på en forgasser. Du trenger Komplett m47kasse, mellomaksel, svinghjul, pedalsett, komplett clutch med wire, samt noen ledninger som skal til ryggelys.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 har ei m45 liggende med mellomaksling ,men det er 4 trins men kan vel ikkje vere den store forsjellen på 4 å 5 trins på bensinforbruket annen en liten skvett? kordan finner eg ut utvekslinga på bakaxslingen er det noen forsjell på aut å man gear? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Det er stor forskjell på bensinforbruket på 4 og 5trins. Automat er jo best og det gjør jo heile bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.