Gå til innhold

Mods kan stenge !

Ranger emnet

Suprafunnet

Anbefalte innlegg

• Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Står ikke åpen for alle, står i en fin låst garasje til en bunch narkisær som jeg tilfeldigvis snubla over..

Bilen har stått der en stund, påtide at eieren kommer til rette..

Ja, bilen er nok stjælt selv om den står i garasjen dems.. Ikke gidd å diskuter hva, eneste jeg vil frem til er eier av bilen, eller informasjon om bilen, eier osv osv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idiot

tror du den er stjålet så ringer du politiet, er ikke opp til deg å spille russisk rulett med en annen mann sin bil.

"iimimimi, jeg vil ha dusør.."

dummeste tråd jeg har sett på lenge

Men mtp at du både har opprettet emailadresse og bruker her som baserer seg på denne supraen, er det sikkert bare du som vil få litt penger for tyvegodset ditt.

http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-6/296196-golf-6-plus-modell.html#post2926742

Golf plus 2010 -->

[x]toyota mr2 [x]ford focus [x]bmw328i [x]toyota celica [x]toyota corolla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta rammenummer og eller skilt nummer å enten send regnr til vegvesenet sin sms tjeneste. vegvesen.no - Hovedsiden eller så tar du bare å ringer på rammenummeret å sier du ville kjøpe en delebil og lurte på om eieren stemte.

1991 BMW E36 3C

X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår