Gå til innhold

Mods kan stenge !

Ranger emnet

Suprafunnet

Anbefalte innlegg

• Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva er planen din egentlig? Finne eieren å presse han for penger? At han ikke får tilbake bilen sin uten å gi deg penger først?

Hadde jeg visst om en stjålet bil hadde jeg med en gang levert informasjon til politiet å latt de finne eier og gjenforene bil og eier i skjønn harmoni.. ;p

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en idiot som fortjener juling. Hvis en stakkar sitter og savner bilen sin HVIS den er stjært så sitter du og vet hvor den er men sier ikke fra til politiet for du "tror" du skal få finnelønn? Off blir oppgitt av sånne som deg. Hvis eier får igjen bilen sin på en eller annen måte håper jeg han ikke gir deg 5 åre i dusør.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jævla fjortis-torpedo, du veit faen ikke åssen du skal presse pengar av folk, hjelper ikke å se på gone in 60 seconds fem ganger om dagen for å leike seg helt. TAPER, håper du blir banka til du ikke klarer å gå... si ifra til politiet, eller bli banka dritten ut av.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LORD! Ring Politiet da mann. Så de kan finne eier så stakkaren får bilen sin tilbake. Kontakt eier etter dette er gjort så KANSKJE du får finnerlønn. (Noe jeg håper du ikke gjør....) Hvertfall ikke etter dette "stuntet"

00' Golf IV V6 4Motion

03' Honda Hornet 900

X 91' Ford Sierra Cosworth 4x4

X 91' Ford Sierra 2,9i GLS

X 83' VW Polo 1,2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig så burde vel du også meldes til Politiet for å holde tilbake informasjon som er veldig relevant for etterforskningen, for jeg regner med at hvis denne bilen faktisk er stjålet så er den meldt stjålet til politiet. Og da er du som finner av en bil som du er rimelig sikker eller heltsikker på at er stjålet, pliktig til å melde fra til Politiet.

Så hvis noen faktisk vet hvem denne "finneren av denne stjålene Supraen" er så vil jeg oppforde dem til å melde ham til politiet om ikke tipse politiet om ham i allefall.

For er rimelig kjipt å sitte der å noen har stjålet Supraen din om ikke en så wannabe torpedo fjomp itillegg skal komme å kreve penger av deg for å få vite hvor de som stjal den har den lagra.

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psssjt, dummeste jeg har hørt. Du er sikkert den knakrken du snakker om selv, som håper på å få penger for tyvgodset ditt. Håper dusøren er 2 knuste knær.

WORD, har ikke sett større taper, du fortjener å bli waterboarda 24 timer i strekk.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper at han aldri viste om noen supra. Stakkaren ville vell bare skape litt reaksjoner her inne, noe han klarte utmerket.

Dersom han faktisk hadde funnet en supra å ringt meg og sagt at han ville ha penger for den før han sa hvor den sto gjemt, så hadde jeg nokk sagt greit, du skal få penger, men når jeg hadde fått vite hvor den stod, så ville jeg lært han en liten lekse. Man leiker ikke med biler!

Audi Coupe Quattro & Audi Coupe Quattro -http://www.bilforumet.no/prosjektforum/232198-stiffmast-audi-coupe-quattro-89-na-bilder.html

Audi 100Sedan 2.8E 91mod(TILSALGS) - Audi A4Avant 1.8 01mod(SOLGT) - Bmw 520 89mod(KVITT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår