Gå til innhold

Mods kan stenge !

Ranger emnet

Suprafunnet

Anbefalte innlegg

• Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har ikke sagt han har skrevet alt det dumme. Jeg sier bare at vi er flere om denne brukeren. Men bilen var IKKE STJÅLET !

Hvem skal jeg henvende meg til om dette virkelig er anmeldt?

du og erik braseth har vært sammen om dette? mener å huske at man ikke har lov til å ha emr enn en bruker på dette forumet, men de sporer jo Ip adressene deres, så da blir det vel ett brev til dere begge!:coplight og for å si det som 16åringer sier det: LOL

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke noe ro , ro til fiskeskjær. Ser at folk skal anmelde og tenner helt på alle plugger her, så kan like gjerne si det som det er.

Btw så er jeg EN av mange som så at det sto en supra der da garasjen sto åpen, så er ikke bare jeg som har skrevet her. Og den er som sagt IKKE stjålet, men sto i garasjen til noen litt tvilsomme folk.

Dust?

Første tråden så står/sto det "Eier funnet, belønning på vei"

"Row, row, row your boat,

Gently down the stream.

Merrily, merrily, merrily, merrily,

Life is but a dream."

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blabla, Og den er som sagt IKKE stjålet, men sto i garasjen til noen litt tvilsomme folk.

virker rimelig tvilsom du også spør du meg.

Du bør seriøst kjenne varmen etter du dreit deg selv på leggen.

BMW e36 320i - 92 Mod

[x]Corrado G-60 - 89 Mod

[x]BMW E30 323i -85 Mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårs IP ja, men det er flere personer. Men vi kan ikke få straff når vi ikke har gjort noe som er ulovlig.

ja men så sant de andre ikke har brukt profilen så får det bli opptil dem om de vil lage en bruker de også, men den ola bilen din er tøff altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajaja. Håper han som evt har anmeldt det trekker anmeldelsen, så slipper vi alt det maset med avhør osv når det ikke blir noe ut av det likevel.

Dere som bare skal skrive dritt trenger vel egentlig ikke skrive noe.

du får sladdre til mor da, så kansje du klarer å få sovet ikveld uten at tanken om politiavhør lusker rundt i tankene dine, Mohaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår