noldeeus Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Det er noen tullinger med landskode 98 (Iran) som har drive å ringt meg i hele dag, jeg har tatt den et par ganger men de har bare lagt på med en gang. Jeg kjenner ingen fra Iran og tror ikke jeg kjenner noen som er derfra heller så tviler sterkt på at disse folkene vil noe annet enn at jeg skal ringe dem opp på noen dyre tellerskritt så de får tjent noen fattislige daler. Dette er utrolig irriterende. Noen som har noe forslag til hva jeg skal gjøre med det eller har vært borti det samme? Siter Noen barn er brune som et nystekt brø' Noen barn er gule og noen barn er rø' Noen barn er hvite, noen nesten blå. Meget er forskjellig - men det er utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 :D Finn fram en god gammel cd med Opera....og når dem skal til å ta den høye C:D Da trykker du på Grønn knapp (Ta telefonen) :blah: Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Er dette på mobilen? Isåfall, gå inn på innstillinger og viderekoble tlf din ved f,eks Opptatt til noen du kjenner og vil bølle litt med. Kanskje bruke det lokale Politikontorets tlf-nummer, UDI, Peppe`s eller noe sånt:p Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Du får ringe tlf selskapet ditt og spørre om de kan blokke nummeret :) Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 fra en videregående skole i iran, terrorskolen, første året, da lærer de telefon terror:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 fra en videregående skole i iran, terrorskolen, første året, da lærer de telefon terror:):roll: :roll: :roll: Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 fra en videregående skole i iran, terrorskolen, første året, da lærer de telefon terror:) Hahahaha, dagens gullkorn... :jackinbox: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 fra en videregående skole i iran, terrorskolen, første året, da lærer de telefon terror:) haha.. beste jeg har hørt på lenge:* Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Vær så snill å ikke kom med slike kommentarer igjen. Jeg er i ferd med å spise opp siste rest av påske-snopet, og satt nesten et egg (type hardt skall, med marsipan inni) i halsen :lol: Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Hehe:) den var ikke dum... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 fra en videregående skole i iran, terrorskolen, første året, da lærer de telefon terror:) :respect Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herr_kjær Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 fra en videregående skole i iran, terrorskolen, første året, da lærer de telefon terror:) Hahah..beste jeg har hørt på LANG tid :P :win Siter Audi Coupe Quattro 2.3 20V Audi 80 - 72 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Nå er dette sikkert litt seint da.. Men jeg hadde trøbbel med at det var noen fra Asia som ringte meg, og ringte, og fortsatte å ringe etter jeg hadde svart en gang.. Det jeg gjorde var å sette telefonen på lydløs en stund, så gav det seg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Mye bedre å ta telefonen når det ringer, la den stå mens du driver med noe annet. hehe ;) Eller når telefonselgere ringer og leser det fine A4 arket sitt.. Når de er ferdige sier du bare.. "Vent litt så skal jeg hente mamma eller pappa" :D Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 hvor lang er denne terrorutdannelsen? og når regner man at man kan begynne på lærlingtiden? er det høyt karaktersnitt? Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg