rstange Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Hei ! Har nettopp fått motor osv. på plass i golfen min, men har en veldig stor dødgang i koplingspedalen ! Trår den inn flere centimeter før jeg kjenner at den begynner å "ta". Noen som har noen førstehjelpsråd? Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 selvjusterende clutch wire eller ikke? om den er det, så kan du justere! dette dog om du har 020 kasse, har du 02A så må du lufte clutchen :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Takker for svar ! Hvordan finner jeg ut hvordan kasse jeg har? Om det er til hjelp, bilen: Golf 2 C 1984 1,6l med 4trinns kasse Kan også nevne at rett før wiren festes i girkassen er det ett plast "feste/skjold" (wiren går inni denne) som har gjenger. Ser ut som man kan skru på denne, men jeg klarer ***** ikke rikke den. :angelsmili: Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg