Gå til innhold

Clarion Multimedia

Ranger emnet

MercFreak

Anbefalte innlegg

Forsvinner skjermen inn i spilleren?

ja den forsvinner inn i spillern

Og hvor er liksom volum kontroll, play osv?? fjærnkontrollen blant Er det på den skjerm saken?

fjærnkontrollen blantog det er også på spillern, det er et display til på den når den er folda inn og ved siden av der er volum kontrollen...

spiller den vanlig cd?

ja, den har 12 cders magasin og så er det dvd spiller som spiller cd, video cd, mp3 og dvd

Og hvor stor er skjermen?

5" stor skjerm

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Celikar

Hehe. Har foreløpig ikke noe bil å ha greiene i, for Dnb ombestemte seg og ville ikke finansiere bilen jeg hadde valgt ut pga. alder. Fordømte tøser. Får vel kjøpe meg en -99 toyota starlet, da blir de vel fornøyde.

du kan jo få kjøpe bilen min da ;-)

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Har foreløpig ikke noe bil å ha greiene i, for Dnb ombestemte seg og ville ikke finansiere bilen jeg hadde valgt ut pga. alder. Fordømte tøser. Får vel kjøpe meg en -99 toyota starlet, da blir de vel fornøyde.

Vi tar jo ikke pant i hva som helst... :rolleyes: ;)

Måtte sende info om S3'en jeg, de hadde ikke den inne i registret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa de kunne få en drifts/tilstandsrapport på bilen, for den var helt strøken. Kjøper heller en -91 mod som er strøken, enn en 94 mod. som er shabby.

Men fikk lån på min -90 mod. Celica sist, men den er kanskje mer "driftssikker" enn en 2.0E Audi 100.....

Er maks 10 år når det skal være pant i bil.... Pga forsikring o.l. Hva du får igjen om det skjer noe...

Nå f.eks er bilen 12 år og skal du ha løpetid på lånet i 5 år blir bilen 17 år når den er tilbakebetalt.... Om bilen er 10 år og 5 års løpetide blir bilen 15 år gammel. Da er det vanskelig med listepriser og sånne ting om det skjer noe med bilen. Derfor de ikke er interessert i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider