Ghia4x4 Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 4200kr fattigere. 80 i 60-sone. Ljøme, tror det var før Borgund kirke. Dette gjelder begge retninger. Sogn & Fj. UP bedriver punktmåling (stoppeklokke) i området. Det sitter nok en fyr i ghillie suit oppe i skråningene et el annet sted der. Helt umulig å unngå/oppdage denne typen kontroller. Spread the word. Politiet.net f.eks, jeg er ikke medl der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dodge335 Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 damn! har hatt flaks eg da :op: kjørte ganske friskt opp der tidligare i dag :op: når på dagen vart du stoppa da?? Siter 1998 Mercedes C230 Kompresssor 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Temmelig urutintert å kjøre i 80 (trolig bortimot 90 på speedometeret) i ei 60-sone langs en hovedfartsåre i påska... UP har jo vært ute i media i flere uker og ropt høyt om at de skal ha en milliard kontroller i denne ulykkeshøytidsperioden ;) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 60 sona på Ljøsne? (kort 60 sona med ein butikk som heiter Ljøsnabui) Der er det ofte kontroll! Det er jo skilta at det er strekning med masse kontroll her i området, men det er alltid noken som ikkje klarer å holde fartsgrensa i 60 sonene. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg