East Cars Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Hei. Skal kansje bytte bilen min inn i Las Vegas Coupe bilen.. Er den litt oppbrukt?? Eller har den vært litt i skyggen siden den kom til Norge. Og hva syns dere bilen er verdt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
East Cars Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Ikke akkurat mye hjelp og få her gett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Er det ikke mange år siden den ble lagt ut for salg første gang? Gått litt av "mote"? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 har ingen ide på hva den er verdt nå, hva slags bil har du og hvorfor er du intressert i akkurat las vegas bilen? Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Jeg ville aldri i verden betalt 180 000 for en 94 modell Civic!! MEN, Vega`sn har jeg titta myyyyye på ettersom en kompis av meg var den første eier i norge. Bilen er tøff den, tøff lakkering, pent interiør osv, den gikk som en dass frem til de fikk ordna girkassen el hva som var problemet med den rett før Tom solgte den. Bilen er/var strøken, men har aldri vært verdt den prisen den har stått til i mine øyne, uansett å pokker det er som er gjort med den. Fortsatt en 94 modell civic .. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg