Exerqtor Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Fikk finger'n ut av ræva idag å sjekka blinke kodene på bilen. Da fikk jeg opp 413 og 144. 413: Exhaust gas recirculation temperature(EGRT) sensor 144: Engine Control Module (ECM)-load signal Noen som vet hva det er for noe? 413 er vell bare det at jeg har tatt vekk EGR systemet på motoren så det er jo i å for seg greit. Men 144, noen som har vært borti det før? Får opp ledningsbrudd eller ECM feil som mest sansynlige feil inne på AutoData iallfall. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 jeg får også feilkode 144... sliter du med at bilen fusker og ikke drar som den skal, spesielt når den blir varm? og hvor sitter ecm? er det den boksen under på passasjer sia? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Bilen fusker på rundt 2,5-3,5 rpm med liten belastning. Spessielt når den er varm ja.. Å Lambda lampa lyser.. Det er feilkoder som kommer opp under Tennings feilsøkinga så det er den boksen som sitter bak sparkeplata på høyre side isåfall.. Håper virkelig ikke det er den som har takka for seg. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 har akkurat det samma problemet, har spurt her og volvoforumet. på volvoforumet var det ingen respons i alle fall. fikk høre fra en mekaniker på volvo at jeg burde sjekke etter brudd/dårlig kontakt i alle kablene mellom ecm og insprøyten siden det var det som pleide å være problemet, ikke motorstyringsmodulen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg