noen_reg Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 når jeg kobler til radioen i bilen så virker radioen, men når jeg starter bilen går sikringen til bensin og temperaturmåler og radioen spiller fortsatt..!? noen som har en idè om hvorfor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 når jeg kobler til radioen i bilen så virker radioen, men når jeg starter bilen går sikringen til bensin og temperaturmåler og radioen spiller fortsatt..!? noen som har en idè om hvorfor? Fordi Team Jallamek har vært å monter stereo i bilen? Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 har du direkte + kabel fra batteri til spiller og jordingsledning fra radio til karosseriet? er vell den enkleste måten å koble..hmm..muligens det ligger en kabel som er borti karosseriet og gneger og gjør sånn sikkringa ryker.. Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noen_reg Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 har du direkte + kabel fra batteri til spiller og jordingsledning fra radio til karosseriet? er vell den enkleste måten å koble..hmm..muligens det ligger en kabel som er borti karosseriet og gneger og gjør sånn sikkringa ryker.. jepp såsant de orginale ledningene er direkte fra batteri og karosseri så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 fytti rakkern, dette må være den verste koblingsfeilen jeg har hørt om:usa: du får koble ut spilleren og sjekke at alt fungerer som det skal da. så teiper du over alle ledninger som ikke skal brukes og legger ny pluss ledning fra batteriet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 er som regel enklest det å legge opp nye kabler isteden for å bruke dei orginale fks...synst eg da.. Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noen_reg Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 er som regel enklest det å legge opp nye kabler isteden for å bruke dei orginale fks...synst eg da.. ja men vil helst slippe det... er lat.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 ja men vil helst slippe det... er lat.. hehe okå Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg