olef Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Hei Jeg har en 99 mod passat sedan 1,9 tdi. Jeg har lyst til å ha eksosanlegg med utløp på begge sider bak. Er det noen som vet hvor dette kan skaffes, eller må jeg lage selv? Har tenk å sette på bakleppe fra 3bg W8 som har utsparing på begge sider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Prøv med Svendsen Eksos eller lignende :) En kamerat fikk laget noe på en Golf 5 TDI. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Skulle gjort som meg, kjøpte bare en 4motion eg, de har på begge sider, bare å sveise på 2 penere tuter som var fort gjort, men eksosen ifra 4motion passer vel ikke over, så du må nok sveise til noe, fort gjort for en neve nyttig mann, selger deler på de fleste bilrekvisita butikker, du trenger vel bare en y og noen 90 grader bend, og skjøterør. og dempere om du vil dempe litt lyd, eg vet ikke hvordan en passat oppfører seg uten den bakerste potta, kanskje det blir passe lyd da, og ikke overdrevent bråk.. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Lå under bror sin 02 passat trynetrekker, og der var dieseltanken på den andre siden så der gikk det ikke å sette på på begge sider.... Så skulle nok hatt 4motion da.. Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigfoot Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 eg har nettopp bestilt mg doble utløp på begge sider bak til min passat 2005 tdi.. va innom på ast preformance her i bergen der de va veldig hjelpsomme.. så hadde eg vært dg så hadde eg tatt kontakt med de elr noen andre som driver med dette. Siter Take it or leave it. It's just me. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RRT Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 eg har nettopp bestilt mg doble utløp på begge sider bak til min passat 2005 tdi.. va innom på ast preformance her i bergen der de va veldig hjelpsomme.. så hadde eg vært dg så hadde eg tatt kontakt med de elr noen andre som driver med dette. måtte du betale då? Siter 2004 Bmw 330d M-Tech 1998 Audi A4 1,9tdi 1992 Ford Sierra Cosworth 4x4 2003 mod passat 1.9 Tdi Highline 1992 Golf 3 vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigfoot Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 ga 5500kr for de etter litt pruting.. ferdig sveist og i krom. Siter Take it or leave it. It's just me. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg