passat kara Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Kan noen poste en bilde av en k-jet motor og en mono jet.. ell insprutning da.. hehe Og hva slags modell kom k-jet'n på? Er denne mye bedre en mono jet'n? mindre problemer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Mono-jet er elektronisk og kan mappes. K-jet er old-school mekanisk innsprøytning som sitter på Golf I/II GTI. Også kalt crap-flap injection Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by Polo Classic Mono-jet er elektronisk og kan mappes. K-jet er old-school mekanisk innsprøytning som sitter på Golf I/II GTI. Også kalt crap-flap injection mente k-jet'n var nyere en mono-jet'n jeg.. men men i så fall er det mono jet som sitter i golf3/vento/passat? syns detta var rart. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 er det ikke mono-jet som har kun én dyse,og sitter på f.eks. 90hk 1.8 motoren... (Golf GL osv.) ?? Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 som navnet monojet tilsier ja,ei dyse. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by TG1 er det ikke mono-jet som har kun én dyse,og sitter på f.eks. 90hk 1.8 motoren... (Golf GL osv.) ?? var det jeg mente også.. og at k-jet'n hadde 4.. har jeg hørt da men... mye tull med mono jet'n eller? har vurdet og kjøpe meg jetta etter hvert men ska ha 90 + ikke no 2E2 dritt på meg mere... det har jeg faen meg fått nok av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg