Phosyiuz Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Jeg har ikke kikket veldig nøye rundt om det finnes noe om dette fra før på dette forumet, men det jeg leter etter er tegninger med mål for en eventuel basskasse for 2x 12" kicker solo-baric L7 Hadde vært gull med seriøse henvendelser ! Mvh Thomas Siter Kicker - Fuel for Livin' Loud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxhp Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 det beste ville bare å gått in på kicker.com og se hva som står på at hver subb skal ha, og gange med to. "ville anbefalt å kjørt de i delt kasse, me kan se ut som en" Siter KJør klasse kjør stil, kjør japsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phosyiuz Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Står vel forsåvidt noe om volum å sånn i Owner's Manual når jeg tenker meg om, takker for kjapp respons. Og ja, planen var lukka kasse, hel men delt på midten :) Siter Kicker - Fuel for Livin' Loud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg