lulle Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 har endelig tort å logge meg inn på ebye og oppdager at det e utruli billige deler.. skal bestille meg en mini starter. må bare høre med dere om den passer til 350 chevy sb. eBay Motors: NEW CHEVY 305 350 454 MINI RACING PMGR STARTER HI-TORQ (item 220215327979 end time Mar-28-08 08:36:38 PDT) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 ikke for å ta gleden fra deg men jeg har ikke bare gode erfaringer med e-bay. Hvis jeg skulle kjøpe en starter hadde jeg kjøpt den på summit da hade jeg vart bedre sikkret at det ikke bare er skrap. koster deg 200 kr mer. Min erfarenhet er at det er bedre å kjøpe litt dyrere ting på e-bay som brukte motorer gearkaser o.l Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 den er grei. men det var nu ikke d jeg var ute etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janmoen Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Som du ser har den diagonal bolting. Da passer den til 168 - tenners startkrans. Ellers er jeg enig i at en slik starter hadde jeg kjøpt lokalt. Men som en test for å se åssen Ebay funker er det jo greit å ikke bruke mere penger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 De billige starterne på Ebay er alltid Kina-vare. Er du komfortabel med det, er den siden av saken forsåvidt greit nok. Jeg har personlig kjøpt billige startere på Ebay to ganger. Den første (minstarter) er ok, men boltene som fuglte med var vanlige bolter og det holder ikke. De er for myke og gir etter ved bruk. Starter nr to var en såkalt OEM starter (std størrelse). Den hadde for stor slakk på det lille tannhjulet slik at det noen ganger lå såvidt innpå flexplata ETTER at bilens motor hadde startet. Forøvrig virket den ok. Gå inn på amerikanske nettforumer og søk litt. Du vil raskt se at startmotor-problemer er det DESIDERT OG UTEN SAMMENLIGNING største gjengangerproblemet som finnes. Du må selvsagt bedømme selv, men jeg har kjøpt min siste billig-starter på Ebay. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Hotrod har så rett, det var dette jeg prøvde å si. Som vanlig får man det man betaler før. De tingen jeg har kjøpt på e-bay som var BILLIGE var akkurat det, billige...... Så har du transport, moms å fortolling....legg på 50 dollar å du får en ministarter som virker.....lenge, å det for 300 kr ekstra. Eller kjøp den fra en norsk leverandør, da har du garanti i to år. Jeg kjøper nesten alt på nettet men kun fra firmer som jeg kjenner eller har fått anbefalt, som feks. Summit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Hotrod har så rett, det var dette jeg prøvde å si. Som vanlig får man det man betaler før. De tingen jeg har kjøpt på e-bay som var BILLIGE var akkurat det, billige...... Så har du transport, moms å fortolling....legg på 50 dollar å du får en ministarter som virker.....lenge, å det for 300 kr ekstra. Eller kjøp den fra en norsk leverandør, da har du garanti i to år. Jeg kjøper nesten alt på nettet men kun fra firmer som jeg kjenner eller har fått anbefalt, som feks. Summit. takker for svar..får ta en rundspørring hær i norge etter startere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rxsju Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Kan også finne merkevarer på ebay men, da koster d. Kjøpte orginal mopar performance pmc (motorstyringen)på ebay til min neon og betalte 1812,- med frakt og d hele. Finnes også hos fek. summit til samme pris men, ebay karen sende den som gave og jeg slapp moms og toll gebyr, så den ble noe rimeligere. Siter 95 Chrysler Neon cup 98 Mercedes C200 83 Volvo 242 Rallycross 68 Volvo B57 Racingbuss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg