Lumsk Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Er dette er bra førstebil? lever de lenge? tar de mye på mila? mye småfeil? tenkte sånn i 60-70 tusen klassen 2000 modell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Er dette en gjettelek? Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lumsk Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Er dette en gjettelek? nei, egentlig en rekke spørsmål av en som er ute etter en bra førstebil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 nei, egentlig en rekke spørsmål av en som er ute etter en bra førstebil:) Så du leter etter en førstebil? Da må du si det. Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lumsk Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Så du leter etter en førstebil? Da må du si det. jeg leter etter en førstebil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saabaero Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Hahahahaha:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 jeg leter etter en førstebil:) Greit. :p Opel Omega? Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lumsk Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 vel, jeg fylte nettopp 18. så ekke helt stasjonsvogn typen enda. en sedan som ikke spiser opp lommeboka kanskje. rundt 70 lapper er jeg villig til å bruke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Omega Manta Celica Amazon Aner ikke hva du leter etter, men der er nå noen forslag... Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Civic CRX Civic MX-5 Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lumsk Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 noe rundt 2000 da? som ikke er konebil og ikke spiser hull i lommeboken:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Åja, det glemte jeg. Golf 3-serie (STASJONSVOGN!!!!111) Civic Det blir liksom ikke de riktig tøffe bilene, til den prisen kombinert med de årsmodellene... Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lumsk Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 den bmw'en var litt kul, selv om det var stasjonsvogn:) menneh, jeg har sett på noen biler. og har fått høre at de fleste av dem er bare søppel, men hadde vært flott med en annens mening:P FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeCh2pe Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Angående 406, så vil jeg si det er en meget bra førstebil. Sjekk: Peugeot-sport-club.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuiraM Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Hold deg unna Opel ihvertfall ;) Skal du se på 406 vil jeg anbefale deg diesel utgaven, solide og sterke motorer. Det du skal se etter av feil på disse bilene er spissingstagene bak, de har en tendns til å bli slakke etter en stund. På langkjøring bruker den ikke mer enn rundt 0.45 l/mil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg