Gå til innhold

Faen så dumt!!nyhetene nå

Ranger emnet

Gjest Jostein

Anbefalte innlegg

nå var nyhetene på tv2..og de kunne si å vise bilder av at nå var Solberg tilbake til familien...Så prestere de å si noe sånt piss som For NÅ har Solberg klart å slå Schanke....

Ehmm ingenting av det Schanke(eller hvordan han skriver det),har aldri vært på høyde med Soberg engang!!!Min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jostein

nå var nyhetene på tv2..og de kunne si å vise bilder av at nå var Solberg tilbake til familien...Så prestere de å si noe sånt piss som For NÅ har Solberg klart å slå Schanke....

Ehmm ingenting av det Schanke(eller hvordan han skriver det),har aldri vært på høyde med Soberg engang!!!Min mening.

helt enig!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge har jo hatt få profiler innen motorsport, og Schanche har jo vært vår "ener" til nå...

Ikke nødvendigvis fordi han er vært helt sjef på banen i alle år, men fyren har jo karisma som få andre...

Men uten tvil er bragden til Petter mye større...

Men forhåpentligvis tror jeg at media tenkte mer på dette at Petter har kastet Schanche ned fra tronen som Norges Motorsport sønn #1...

Get it?

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er i det kritiske hjørnet mot rallysendinger..

NRK sin håndtering av "Live" sendingen søndag ble håndtert utrolig amatørmessig i mine øyne. MessTV virker profft i forhold.

Virket som det hele var tatt på sparket. Det kom forsåvidt frem noen antydninger til sammenligning mellom 5mila på ski og rally også.. Jeg syns nå avdanka hoppsport og skiskyting-kommentatorer har like lite i studio å gjøre som Jan Erik Larsen i et hesteprogram. Positivt var det at Henning var i studio, selv om hans entusiasme var noe ekstrem. (forståelig såklart)

Håper TV2 kommer med noe bedre neste sesong. Det skal forresten ikke så mye til.

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

Når man er i det kritiske hjørnet mot rallysendinger..

NRK sin håndtering av "Live" sendingen søndag ble håndtert utrolig amatørmessig i mine øyne. MessTV virker profft i forhold.

Virket som det hele var tatt på sparket. Det kom forsåvidt frem noen antydninger til sammenligning mellom 5mila på ski og rally også.. Jeg syns nå avdanka hoppsport og skiskyting-kommentatorer har like lite i studio å gjøre som Jan Erik Larsen i et hesteprogram. Positivt var det at Henning var i studio, selv om hans entusiasme var noe ekstrem. (forståelig såklart)

Håper TV2 kommer med noe bedre neste sesong. Det skal forresten ikke så mye til.

Likte sendingen, også fikk de jo med seg bilsportforbundet, gamle klipp, og sist med ikke minst Trond Schea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

Jeg syns nå avdanka hoppsport og skiskyting-kommentatorer har like lite i studio å gjøre som Jan Erik Larsen i et hesteprogram.

Hva vet du om at Jan Erik Larsen ikke er en kløpper på hest?

:D

Skulle tatt seg ut ..

(lurer på hvor han skulle "grille loffen") lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider