Gjest Jostein Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 nå var nyhetene på tv2..og de kunne si å vise bilder av at nå var Solberg tilbake til familien...Så prestere de å si noe sånt piss som For NÅ har Solberg klart å slå Schanke.... Ehmm ingenting av det Schanke(eller hvordan han skriver det),har aldri vært på høyde med Soberg engang!!!Min mening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Jepp..Reagerte på det jeg og.Det kan ikke sammenlignes idetheletatt!Dette er tusen ganger større,vanskligere og viktigere. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Der reagerte j oxo Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 schancke konkurerte mot halvgamle, lubne karer. men petter har hatt skikkelig konkurranse.. synd media ikke skjønner dette.. de vet heller ikke forskjellen på rallycross og rally.... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Så Solberg måtte altså bli VERDENSMESTER! i Rally,før han var på høyde med Schanke,jaja:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Schance var vel norges største, mest kjente, og mest suksessrike motorsport utøver. Mens nå har Petter Solberg 'slått' han. Hva er i veien med det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by boXer Schance var vel norges største, mest kjente, og mest suksessrike motorsport utøver. Mens nå har Petter Solberg 'slått' han. Hva er i veien med det da? nei si det:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by Jostein nå var nyhetene på tv2..og de kunne si å vise bilder av at nå var Solberg tilbake til familien...Så prestere de å si noe sånt piss som For NÅ har Solberg klart å slå Schanke.... Ehmm ingenting av det Schanke(eller hvordan han skriver det),har aldri vært på høyde med Soberg engang!!!Min mening. helt enig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 At dere gidder å henge dere opp i sånt - makan! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by Kid-A At dere gidder å henge dere opp i sånt - makan! akkurat det jeg tenkte også:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Norge har jo hatt få profiler innen motorsport, og Schanche har jo vært vår "ener" til nå... Ikke nødvendigvis fordi han er vært helt sjef på banen i alle år, men fyren har jo karisma som få andre... Men uten tvil er bragden til Petter mye større... Men forhåpentligvis tror jeg at media tenkte mer på dette at Petter har kastet Schanche ned fra tronen som Norges Motorsport sønn #1... Get it? Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Når man er i det kritiske hjørnet mot rallysendinger.. NRK sin håndtering av "Live" sendingen søndag ble håndtert utrolig amatørmessig i mine øyne. MessTV virker profft i forhold. Virket som det hele var tatt på sparket. Det kom forsåvidt frem noen antydninger til sammenligning mellom 5mila på ski og rally også.. Jeg syns nå avdanka hoppsport og skiskyting-kommentatorer har like lite i studio å gjøre som Jan Erik Larsen i et hesteprogram. Positivt var det at Henning var i studio, selv om hans entusiasme var noe ekstrem. (forståelig såklart) Håper TV2 kommer med noe bedre neste sesong. Det skal forresten ikke så mye til. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by LupoB0Y Når man er i det kritiske hjørnet mot rallysendinger.. NRK sin håndtering av "Live" sendingen søndag ble håndtert utrolig amatørmessig i mine øyne. MessTV virker profft i forhold. Virket som det hele var tatt på sparket. Det kom forsåvidt frem noen antydninger til sammenligning mellom 5mila på ski og rally også.. Jeg syns nå avdanka hoppsport og skiskyting-kommentatorer har like lite i studio å gjøre som Jan Erik Larsen i et hesteprogram. Positivt var det at Henning var i studio, selv om hans entusiasme var noe ekstrem. (forståelig såklart) Håper TV2 kommer med noe bedre neste sesong. Det skal forresten ikke så mye til. Likte sendingen, også fikk de jo med seg bilsportforbundet, gamle klipp, og sist med ikke minst Trond Schea. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by fcuk Likte sendingen, også fikk de jo med seg bilsportforbundet, gamle klipp, og sist med ikke minst Trond Schea. Det hele virket gammeldags.. i kjent NRK-stil mao. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by LupoB0Y Jeg syns nå avdanka hoppsport og skiskyting-kommentatorer har like lite i studio å gjøre som Jan Erik Larsen i et hesteprogram. Hva vet du om at Jan Erik Larsen ikke er en kløpper på hest? :D Skulle tatt seg ut .. (lurer på hvor han skulle "grille loffen") lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg