cannabiz Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 har en jetta med golf gt motor(1,8 8v),som jeg ikke får start på,fåt vite at pluggene er dårlige og jeg har gnist (muligens ujevn og svak) så jeg skrudde opp alle pluggene og pusset de og satte dem inn igjen,da starta den i ca 10 sekunder før den døde og ikke ville starte igjen,fikk heller ikke dratt den igang i det hele tatt med slepetau. snakker vi å skifte plugger,eller kan det være andre ting evt hva?,tidligere eier mener det er pluggene siden den gikk å fuska litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 tror heller det er fordelerlokk/rotor visst det er tenningsproblem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cannabiz Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 var plugger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg