licorice84 Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 hei igjen! det er sikkert jeg som har hatt det litt for travelt, men hvordan kommer jeg til speedoskivene/får dem ut? det sitter plasmaskiver der, men de lever sitt eget liv av og til. har feilsøkt ledningsnettet som hører til skivene, så det eneste som gjenstår nå er å se på tilkoblingen på selve skivene... noe som blir litt vanskelig når de sitter på plass. av og til slukker de, eller bare "fader" ut:| Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 mine skiver hadde såpass stort hull i senter at jeg kunne lufte dem rett opp og lirke dem av nålene... var ikke noe hokus pokus egentli Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg