Gå til innhold

Angel eyes Black Vs Chrome

Ranger emnet

Audi98mod

Anbefalte innlegg

Jeg har handla meg en Audi A4 1.8 sedan, 98 mod. Den er ganske orginal, bare senka 30mm, så var det bare å få begynt å styla den litt :)

Jeg skal i første omgang gå til innkjøp av Kamei grill, og angel eyes, men så er spm: Skal jeg ha svarte eller chrome angel eyes?

Bilen er helt mørk mørk grå metallic, er litt usikker på hva fargen heter. Jeg har egentlig alltid tenkt meg å ha svarte, men så er jeg redd for at den skal se litt for "kjedelig" ut. I og med at jeg fjerner alt av chrome i grillen.

Noen som har noen erfaringer?

Hva synes dere ser fetest ut?

Håper på hjelp ;) hehe.

Audi 1,8T 1997mod

* Mercedes 250D vinterbil * Kondemnert

* Audi 1,8 1998mod * Kondemnert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synns det er penest med svarte angeleyes, med mindre man har en god del chrome detaljer...

selv har jeg svarte, siden jeg har svart bil.

smaken er som baken, delt i midten... så det der må du bare finne ut av selv. Det viktigste er jo at du liker det, å til syvene å sist er det jo bare det som betyr noe.

noen som kan poste bilder av angeleysa sine?

[-]Saab 95 2.0t se - 2001

[x]Audi A4 1.6 - 1997

[x]Audi 80 2.0 - 1993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst syns jeg du burde tenke deg om to ganger til før du kjøper en kamei grill.. men det får du jo gjøre om du vil selvfølgeli:)

jeg er tilhenger av sorte angel eyes, som keikooo sier burde man ha andre chrome-detaljer for å ha chrome i angle eyesene...

Enig med deg der, tenk deg om noen ganger før du kjøper kamei grill;) jeg har svarte angel eyes på mine, veldig fornøyd med det!

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min med kamei grill på... tok den av og satte på orginal mens jeg venta på rs4. Kamei grillen er ikke fin i mine øyne. :\

Jeg har handla meg angeleyes. I chrome. Dette fordi bilen min er lys grå, og svarte ville sett skikkelig rart ut !

Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis

|Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min med kamei grill på... tok den av og satte på orginal mens jeg venta på rs4. Kamei grillen er ikke fin i mine øyne. :\

Jeg har handla meg angeleyes. I chrome. Dette fordi bilen min er lys grå, og svarte ville sett skikkelig rart ut !

Nettopp! Det kommer an på fargen på bilen, min ser best ut med svart f.eks., stene sin med chrome. Kan godt slenge ut et bilde med rs4 grill og svarte angel eyes hvis du vil se åssen det blir...

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du med den grønne A4? :angelsmili:

Jeg har en A6 99 med samme farge. Tror du det blir best med sorte på den? Har så mye dugg i den ene lykta, at jeg vil bytte dem ut med angel eyes.

Har du bilde med ringene tent? Hvilken farge har de?

Passer de fint inntil xenon-tåkelys?

2007 Ford S-Max TDCi Titanium (konebil)

2007 Passat 2,0TDI 4Motion Highline (arbeidsbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider