Sonus Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Jeg har hatt innbrudd i garasjen jeg leier rett utenfor Trondheim og idiotene har forsynt seg med mine Planet Audio Hybrid Vacuum Tube (HVT) forsterkere og en Dali A10WD bass. Forsterkerne er det eneste settet i Norge tror jeg. De er bygd av Zed Audio for PA og har altså rør på inngangstrinnet (se bilder) De ble stjålet fastmontert i ett rack som gjorde at innmaten syntes gjennom plexiglass. For å få til dette måtte bunnplata i forsterkerne fjernes. Disse platene fikk tjuvpakket ikke med seg så forterkerne er nokså gjenkjennbare. Forsterkerne er en HVT7150 og en HVT752, begge to-kanalere. Dali subben var splitter ny og aldri montert. Det som er så underlig var at ingenting av det andre av verdi i garasjen slik som dekk og felger, annet stereoutstyr (RF og noe anneT ræl) var tatt. Virker nesten som ett bestillingstyveri. Hedldigvis fikk de ikke med seg Focal Utopia frontsettet og McIntosh spilleren min som nå ligger trygt i klesskapet hjemme. Håper alle kan være på utkikk. Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Utrolig kjipt det der håper du får igjen utstyret ditt og finner de skyldige så de får straff som fortjent:bambam: Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 hm.... bleiikke spilleren tatt heller? sett noe til go peden min foresten? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Nei Spilleren lå ett annet sted i garasjen heldigvis. Tror Preben tok var på Gopeden din. Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg