SierraCosworth350hk Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Hei Jeg så ein som hadde billede av ein dørmatte på sin heimeside her på bilforumet.net. og lurte på hvor jeg kan få kjøpt ein slik en. Har leita rundt i forumet etter heimesiden til fyren, men finn den ikkje ' hvor er knappen som jeg legger til bilder fra pcen? jaja.. sto hvertfall "Ikke Stå Der og Frys Gå heller Hjem" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Du får kjøpt den på Jernia på Sandvika Storsenter hvertfall... :) '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraCosworth350hk Skrevet November 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 bor liksom ikke lengre på østlandet. internett butikk ? vet du om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Du får den også med OH SHIT! NOT YOU AGAIN Hadde en sånn, men teksten ble borte nesten med en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by SierraCosworth350hk bor liksom ikke lengre på østlandet. internett butikk ? vet du om det? Ring Jernia og spør.... Dem sender sekkert vettu'! Har sett den i Drammen også! Kul da ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg