sivelo Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Jeg vurderer nå å bytte min BM forsterker til en P300-1 ( https://raceland.secure.flexiweb.no/productview/20053678/ ) eller P200-2 ( Deal.no: Forsterker - 2-kanals, Rockford Fosgate P200-2) rockford fosgate. Vil en av disse dra mine 2 suber Sony xplod "12" XS-L124P5B ( Sony : XS-L124P5B (XSL124P5B) : Norge ) bra? Slik at man kjenner et godt trykk i bilen. Står i en caravelle coach 1989. Subene mine står i en dobbel trykk kasse laget av bassworx ( Bassworx - Industrial Revolution 2008 ) Takk for all svar^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 ikke for å skuffe deg, men har hørt de xplodene og syns ikke de trykker så sykt, let litt mer så tror jeg du kan finne både bedre sub og forsterker. Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 de er litt i det svakeste laget bør heller finne noe som er litt over 760W rms (det tåler subbene) sånn at du har litt å gå på så kan du likegodt kjøpe en 1000W rms forsterker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivelo Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 ikke for å skuffe deg, men har hørt de xplodene og syns ikke de trykker så sykt, let litt mer så tror jeg du kan finne både bedre sub og forsterker. jeje men nå er det litt sent:p har kjøpt de^^ så må få ut det som er av de:p Vi vil ikke bruke mye penger anlegg. Er vel derfor vi har kjøpt xplod:P Et billig merke med grei kvalitet lyd^^ Så noe forslag av de 2 eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 du sier jo du vil ha ut det som er av de, men det klarer du ikke med en av de forsterkerne! men må du apsolutt ha en av de så gå for: https://raceland.secure.flexiweb.no/productview/20053678/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivelo Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 har du noe forslag til en annen da? Som foreksempel soundmagus? eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 ja, de er jo billige å gode AMENTIO / SOUNDMAGUS SoundMagus Class D, X-1502 Mono 1500 Watt, Forsterker til Subwoofer AMENTIO / SOUNDMAGUS SoundMagus Class D, X-3200 Mono 3000 Watt, Forsterker til Subwoofer bare ikke fyr på med gain, så slipper du å ødelegge elementene ser bare alle mener disse er gode til prisen, aldri testet dem selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivelo Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 ja, de er jo billige å godeAMENTIO / SOUNDMAGUS SoundMagus Class D, X-1502 Mono 1500 Watt, Forsterker til Subwoofer AMENTIO / SOUNDMAGUS SoundMagus Class D, X-3200 Mono 3000 Watt, Forsterker til Subwoofer bare ikke fyr på med gain, så slipper du å ødelegge elementene ser bare alle mener disse er gode til prisen, aldri testet dem selv Så på den første soundmagus for ikke så lenge siden, men jeg vet ikke helt. For vet ikke enda hva som er feilen med BM zx3-t6d forsterkeren min :S Når jeg øker forsterkeringen står det bare LO på forsterkeren. Altså LOW!. Har paraellkoblet 2 batterier så den skal jo ha nok av strøm til å bli drevet. Har også koblet til en sony xplod 600w forsterker men den tror jeg har lite å si, i denne kretsen. For koblet den ut når jeg prøvde BM forsterkeren. Den har noen ganger hatt en liten jordfeil ved signalkablene. Som har gjort at den har kortsluttet et par ganger. Men tror ikke dette skulle ha noe si på BM forsterkeren. Har prøvd med 12mm2 og 16mm2 men det skjer ikke stort forskjell:S Har du peiling på hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Med de subene, så holder det lenge med soundmagus forsterker, står fin i stil til hverandre de... Du skulle spurt FØR du kjøpte xplode elementene, for de gir verken trykk eller god lyd, bare ræva med andre ord. Er de nye, så lever de tilbake å få deg noe annet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 word Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg