Gå til innhold

Rockford p300-1 til sony xplod 12"?

Ranger emnet

sivelo

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer nå å bytte min BM forsterker til en

P300-1 ( https://raceland.secure.flexiweb.no/productview/20053678/ )

eller

P200-2 ( Deal.no: Forsterker - 2-kanals, Rockford Fosgate P200-2) rockford fosgate.

Vil en av disse dra mine 2 suber Sony xplod "12" XS-L124P5B

( Sony : XS-L124P5B (XSL124P5B) : Norge )

bra? Slik at man kjenner et godt trykk i bilen. Står i en caravelle coach 1989.

Subene mine står i en dobbel trykk kasse laget av bassworx

( Bassworx - Industrial Revolution 2008 )

Takk for all svar^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å skuffe deg, men har hørt de xplodene og syns ikke de trykker så sykt, let litt mer så tror jeg du kan finne både bedre sub og forsterker.

jeje men nå er det litt sent:p har kjøpt de^^ så må få ut det som er av de:p

Vi vil ikke bruke mye penger anlegg. Er vel derfor vi har kjøpt xplod:P Et billig merke med grei kvalitet lyd^^

Så noe forslag av de 2 eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, de er jo billige å gode

AMENTIO / SOUNDMAGUS SoundMagus Class D, X-1502 Mono 1500 Watt, Forsterker til Subwoofer

AMENTIO / SOUNDMAGUS SoundMagus Class D, X-3200 Mono 3000 Watt, Forsterker til Subwoofer

bare ikke fyr på med gain, så slipper du å ødelegge elementene

ser bare alle mener disse er gode til prisen, aldri testet dem selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, de er jo billige å gode

AMENTIO / SOUNDMAGUS SoundMagus Class D, X-1502 Mono 1500 Watt, Forsterker til Subwoofer

AMENTIO / SOUNDMAGUS SoundMagus Class D, X-3200 Mono 3000 Watt, Forsterker til Subwoofer

bare ikke fyr på med gain, så slipper du å ødelegge elementene

ser bare alle mener disse er gode til prisen, aldri testet dem selv

Så på den første soundmagus for ikke så lenge siden, men jeg vet ikke helt. For vet ikke enda hva som er feilen med BM zx3-t6d forsterkeren min :S Når jeg øker forsterkeringen står det bare LO på forsterkeren. Altså LOW!. Har paraellkoblet 2 batterier så den skal jo ha nok av strøm til å bli drevet. Har også koblet til en sony xplod 600w forsterker men den tror jeg har lite å si, i denne kretsen. For koblet den ut når jeg prøvde BM forsterkeren. Den har noen ganger hatt en liten jordfeil ved signalkablene. Som har gjort at den har kortsluttet et par ganger. Men tror ikke dette skulle ha noe si på BM forsterkeren. Har prøvd med 12mm2 og 16mm2 men det skjer ikke stort forskjell:S

Har du peiling på hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider