Gå til innhold

Hvor mye % toning av sideruter er penest?

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

har du mørkt interiør?

Jeg har 35% og de som mener at de har 97% er feil, % blir ikke mørkere jo høyere tall du har. mulig biltema crap funke slik ja, men som de proffe sier, er at jo mindre % du har jo mørkere blir det.

ja den prosenten står jo for hvor mye lysgjennomslipp det blir, sier jo seg selv. Men er kanskje mange som mener at de f.eks har 97% mørke ruter, med andre ord så er 100% for dem ruter man ikke kan se igjennom. Men prosenten går på hvor mye lysgjennomslipp de er, ikke hvor mørk filmen er.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den prosenten står jo for hvor mye lysgjennomslipp det blir, sier jo seg selv. Men er kanskje mange som mener at de f.eks har 97% mørke ruter, med andre ord så er 100% for dem ruter man ikke kan se igjennom. Men prosenten går på hvor mye lysgjennomslipp de er, ikke hvor mørk filmen er.

åjsann, kanskje det var 3% det sto da..når du sier det så trur jeg det er 3%, har en rull liggende uti her, men orker ikke gå å se..men er farlig mørkt ihvertfall.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ville jeg gått for 60% rundt hele... Muligens noe mørkere bak. Da ser det ganske orginalt ut også. Men kommer jo selvføgelig an på hva du liker, men ville ikke hatt mørkere enn 40% ihvertfall.

A.J.

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ville jeg gått for 60% rundt hele... Muligens noe mørkere bak. Da ser det ganske orginalt ut også. Men kommer jo selvføgelig an på hva du liker, men ville ikke hatt mørkere enn 40% ihvertfall.

A.J.

enig med deg.

Tipper det blir mellom 40-60% ett sted, og kanskje 30-40% på bakruta.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider