Gå til innhold

Var det Lystgass??

Ranger emnet

stigare

Anbefalte innlegg

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

*Ola slaps corollaGT with a large trout* :D

Dette blir for dumt. Hvis du skal slenge drit, så gjør det med en PM istedet! :rolleyes:

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonus jobber IKKE hos Powerzone Kjetil.Jeg kjenner han faktisk bedre enn deg,ikke uttal deg om ting du ikke vet!!!!Hold heller kjeft!!!!Jonus jobber hos Næringsmiddeltilsynet,ikke mye likhet med Powerzone det da???Trim en Cossie for 45 tusen og se om du får 450 hester i den motoren som tåler å bli brukt uten at topp-pakninga går,brenner hull i stempler,motoren koker osv.........så nok av eksempler på Gatebil av Cossier som vandret til bilhimmelen.

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den spesielle lyden som dere besrkiver fra den hvite audi 80 cc er at hvis dere ser nærmere på bak potta neste gang så dere dere inn i ende løpet at det sitter en vifte inne i der...Og hver gang han har sykt turtall, så beveger den vifta seg fort som faan og da lager den den lyden..

Forresten den hvite audi 80 cc er til SALGS 90.000kr :)

02 mod a4

x-91mod mx5 FM 1.6turbo til salgs!

x-00- Passat

x-84 mod 244 "lørja"

x-audi coupe

x-honda civic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lyden dere beskriver fra den hvite audi 80 cc er at hvis dere ser nærmere på bak potta så er det en vifte inne i den..Og hver gang han har et sykt turtall..så beveger den vifta seg drit fort og da lager han den lyden...

DEn er TIL SALGS 90.000:)

02 mod a4

x-91mod mx5 FM 1.6turbo til salgs!

x-00- Passat

x-84 mod 244 "lørja"

x-audi coupe

x-honda civic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden har vel ikke kommet helt vekk vel???Det var jo snakk om potta til Jonus i første omgang.Apropos lystgass så vurderer jeg det kraftig etter å ha lest nyeste Bilsport,men jeg skal ha motoren til å gå først såklart.Artig med et lite reserve-lager med ponnier hvis det kommer en svart svensk Golf opp på siden............hahaha!!!Blir vel liggende igjen i blårøyken tenker jeg...

Hvem faen er Dahlback?

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi quattro turbo

Denne tråden har vel ikke kommet helt vekk vel???Det var jo snakk om potta til Jonus i første omgang.Apropos lystgass så vurderer jeg det kraftig etter å ha lest nyeste Bilsport,men jeg skal ha motoren til å gå først såklart.Artig med et lite reserve-lager med ponnier hvis det kommer en svart svensk Golf opp på siden............hahaha!!!Blir vel liggende igjen i blårøyken tenker jeg...

Hvem faen er Dahlback?

LOV Å DRØMME! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi quattro turbo

Hvem faen er Dahlback?

husk å ikke bruk vanlig bensin og mixe gassen med... det er da du må ha en ekstern tank med metanol ;) så bruker du metanol/gass istedenfor bens/gass

:D

dragcar

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider