Gå til innhold

Var det Lystgass??

Ranger emnet

stigare

Anbefalte innlegg

Originally posted by Silverboy

hvor mange har lagt merke til en gammel stygg (sorry) audi som går no jæævlig? hvor mange har lagt merke til en Blå sierra sedan som går like jævlig??

say no more...

:D

Det vakkje så halvgærnt det sitatet dere silverbåy

VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jonus Racing

Litt moro må man jo ha det og et sted går grensa for noen,andre ikke.Dritt slenging behøver ikke og være drittslenging.Spørs på øyet som ser.Men alle her jager jo etter det samme. Det er jo bil vi holder på med og moro har vi det jo uansett merke.Det vil alltid være sånn som :Riskoker=japsebil,Ford=skjørtebank,Audi=familiebil osv osv.Men dette må vi vel tåle uten og bli grinete.Alle har jo forskjellige meninger og syn på bil.Heldigvis.Hadde jo vært tråkig vis alle hadde kjørt lik bil av samme merke.

Helt ening med deg! Det som oxo er at alle tar alt som kritikk, om jeg sier meningen min så er det ikke får å kritisere. et forum er et sted der det diskuteres og diskusjon er å utveksle meninger.(i hovedsak)

Feks.

sier noen at bilen min(som jeg hadde) var stygg, vel det er hans mening, jeg likte ikke den så godt jeg heller men men jeg liker vag, andre liker amcar. når det gjelder bil er det så veldig opp til hver enkelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by OleC

Helt ening med deg! Det som oxo er at alle tar alt som kritikk, om jeg sier meningen min så er det ikke får å kritisere. et forum er et sted der det diskuteres og diskusjon er å utveksle meninger.(i hovedsak)

Feks.

sier noen at bilen min(som jeg hadde) var stygg, vel det er hans mening, jeg likte ikke den så godt jeg heller men men jeg liker vag, andre liker amcar. når det gjelder bil er det så veldig opp til hver enkelt

Hvem blir enig når det gjelder bil? jo ingen!! Alle har forsjelig smak. men det var det å respektere dette da. ikke alle som gjør det desverre.

vi skifta ut ford mot volvo!

så kasta vi volvoen på dynga!

Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!!

84 Audi 90 2.2E

83 Audi 80 quattro prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siverboy:Husket den svenske audien kom med campingvogn på rudskogen ja.Huket den av og parkerte alt på banen.

Jeg må stole på bilen min.Ryker bilen ryker jobben.Har bare en bil med skilter.Kjørte tur retur gøteborg i helga etter at vi kjørte på stripa der.Ble andre og tredje plass på meg og samme for bobla til skinne. Når vi snakker om råder er det verdi råder med arb bolt i den andre motoren min da.Men den sitter det jo en gruppe b turbo i og 700hk med nos når den blir ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silverboy:Golf 1gti var den første bilen min.Savner den litt.Lette og snertne.

Skulle egentlig melde meg i cossy gjengen.Kjøpte cossy,bygde motor som skulle i men fikk så godt betalt for den.Savner bakhjulstrekken da.Hørte du det Kjetil?Kan skryte om Ford også:)

Mange billige golf 1 ja,Men motorbygging og muligens huskjøp er en dårlig kombinasjon har jeg funnet ut.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

.. mye fine golf I som triller rundt med skilter.. )

Haha! trodde du mente RS2 sin en stund der jeg! :D

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi quattro turbo

Han jeg kjøpte motoren min av driver å bygger en Audi 80 CC med midtmotor og bakhjulstrekk som leketøy.Er også en i Drammen som bygger en SINNSYKT grom Audi 90 quattro,flytta bak motor 10 cm,bur,urquattro-skjermer osv...

det her høres sinnsykt fett ut. kan du få laget en ny topic og snedt ut noe bilder ol.

Ønsk gutta lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bilda jeg har er så sinnsykt store filer.Men den Audien kommer på Gatebil nå i september er planen hvis ikke noe spesielt skjer.Da "kun" med en lett trimma RS2 motor på cirka 450 hester.Den motoren de skal bruke til løpskjøring,skal kjøre i klassen Special Saloon,den motoren kommer til å havne på cirka 650+ hester.Har sett en del av de delene de skal bruke og det er gromt!!!Modifisert S1-innsug,SVÆR Innovative turbo ++++++........

Gleder meg virkelig til å se den bilen på banen!

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
Originally posted by Magnus

desuten hvor rå datakraft har du med det orginale sprutet fra 92 eller når det kom da??

de har sikkert en 4mhz cpu eller noe slikt....

vet at i weber marelli sprutet som sitter på cosworth så er det cpu'n den samme som i c64.....heheheh husker ikke hvor mange mhz den jobbet på men....

Tror det var på den nye volvo s60 med rundt 300 hk og awd...

der hadde cpuen i hjernen på bilen en klokkehastighet på 500 mhz....

Nei det er nok bedre med chip ja....

hvirker som de audi gutta synes det... TS har jo oxo en bag chip's :D

M

Du trenger ikke akkurat voldsom datakraft for å styre et innsprut da. Tror nesten en vaskemasking er mere komplisert (sier ikke at jeg syns innsprut er enkelt,bare at vaskemaskiner er kompliserte :-). På passasjerfly brukes C64 prosessor. den er muligens treg. men mere enn rask nok. og stabil.

S60 har jo sikkert en hel masse piss som styres av den cpuen som ikke har noe med hvor fort bilen går. sikkert et mareritt av et el system.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider