Untitled Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Tenkte jeg skulle bytte ut min Dynabel 9815, med en 10/12" sub, for har kjøpt meg ny bil og plassen i bagasjen er ikke av det store slaget. Kan bøye meg opp til 4000,- og skal drives av en Dynabel 4501 forsterker. Åpen for alt av forslag. Siter Renault Mégane 1.6 DynaBel 9815 - DynaBel 4501 - DynaBel 1502 - Seas Lotus Performance 6.5" [X]Toyota Carina II [X]Volvo 740 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Noen spesiell type bass du er ute etter? Peerless XXLS alu, Seas Lotus, Aurasound NS10/12 og Scan-Speak 23W er alle gode alternativer som koster langt under 4000,-... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Seas Lotus SW300 som har en såpass nedsatt pris får tiden er virkelig noe og vurdere! Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Untitled Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Noen spesiell type bass du er ute etter? Mer kvalitet en brøl, men skal kunne dunke greit på sanger der det skal være bass. Siter Renault Mégane 1.6 DynaBel 9815 - DynaBel 4501 - DynaBel 1502 - Seas Lotus Performance 6.5" [X]Toyota Carina II [X]Volvo 740 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Som codegen sier, Seas lotus.... knallbra sub ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willip Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Cadence Triplex 12-2 - Bass Brothers AS Her er en rimeli grei sub:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Morel.no har jo et par Resonant Engineering suber, SR, SE og SX serien. Har vel også et par værstinger over :) Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Mer kvalitet en brøl, men skal kunne dunke greit på sanger der det skal være bass. Gå for Focal 11", er SINNSYK fin lyd. Focal - fin lyd,spiller bra på det meste av sanger. rock,pop osv Cadence - spiller bra på trance,rap.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willip Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Gå for Focal 11", er SINNSYK fin lyd. Focal - fin lyd,spiller bra på det meste av sanger. rock,pop osv Cadence - spiller bra på trance,rap.. Der er ikke jeg enig menmen.. Har selv to slike og de spiller veldi fin bass på all musikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RFMorten Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Hva med en 12" Rockford power t2? De spiller jo helt rått. Siter Hva som høres bra ut i dine ører, kan kun du bestemme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Er ikke RF delvis buldresubber? Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Er ikke RF delvis buldresubber? Jo, RF er ikke det man velger hvis man vil ha fin lyd... Av de forslagene som har kommet, og utifra det trådstarter ønsker, så er seas`ene det beste valget mener jeg, og jeg har testet alt det som er nevt her ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Der er ikke jeg enig menmen..Har selv to slike og de spiller veldi fin bass på all musikk. Muligens jeg som hører noe som ikke du hører men men... har selv 1stk 12" Wild Beast Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 de nevnte cadence subene er etter min mening i en helt annen klasse en f.eks seas lotus elementet. det er laget får en god blanding av god lyd og mye guffe, og både wild beast og triplex er laget får og spille høyt, og ikke nødvendigvis noe spesielt pent :) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flat Out Accord Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Siden du har 450Wattern kan du kjøre en Alpine Type R 12". Har nettopp bygget en lukket som kjøres i 2Ohm. Spiller jævlig bra, men tror at opphenget er såpass stivt at dersom du vil ha mer bass kan du fint kjøre den portet, men vær nøye med kasse. Har ikke hørt Type X subber selv, men det sies at de spiller sinnsykt bra. Om så bare 10". Men alt avhenger av smak og behag (lommebok). Er selv ihuga Focal mann, men er ikke imponert av polyglass subene. Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg