Gå til innhold

Jr landsfinalen 2008

Ranger emnet

Saab_Racing

Anbefalte innlegg

gitt opp opel da henrik?. så jo strøken ut å kjøre den du hadde i fjord da.

kadett'en var helt grei den..... Men syns den har for kort akselavstand jeg:) Blir så brå og nervøs å kjøre.... Også satt jeg aldri noe godt i den... For liten og trang kupe....

#84' 240 GLE "passion red edition"

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722

#86' 240 GL "vinterbil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tengte jeg skulle prøve å komme meg sørover en tur i år også:P å kanskje med utstyr som holder, muligens nybygd polo;) skal prøve å kvalle på det ENESTE kval løpet som er her oppe :@ nmk harstad.

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kadett'en var helt grei den..... Men syns den har for kort akselavstand jeg:) Blir så brå og nervøs å kjøre.... Også satt jeg aldri noe godt i den... For liten og trang kupe....

ja, det er sånn kadett'er er det.. nærvøse alle de gamle opelene egentlig. men den spytta greit med fart den bilen da. så jo tangen stakk jo greit i fra på de løpa han stillte opp med den bilen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tengte jeg skulle prøve å komme meg sørover en tur i år også:P å kanskje med utstyr som holder, muligens nybygd polo;) skal prøve å kvalle på det ENESTE kval løpet som er her oppe :@ nmk harstad.

eh Nmk hålogaland har også kvall løp :)

Volvo 142 dl Prosjekt

Volvo 240 Glt Bruksbilen

Volvo 245 Turboo!

Opel Ascona b N/A tunded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har planlagt no ordentlig grom redskap eller hørt no rykter a?

jeg kommer med 244'n jeg kjørte juniormønstrina med i fjord. b23e bunn med 531topp 2 doble 40mm dellorto, månen 7 kam, porta. plana 2,4mm og grenrør. bremsa 138,5hk i motor så jeg satser ikke så alt for hardt om jeg kvaller

Mye effekt er det orginalt i den en sann motor a?? Med alt som er gjort så synes jeg det var lite effekt:spin Sikker på at den bremsinga ikke var på hjula?

Gatebilen min: BMW e36 320Ci

Bilcross biler jeg har:

x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom

Mazda 626 2.0I 4 dørs

3 Saab 900, 1 Saab 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye effekt er det orginalt i den en sann motor a?? Med alt som er gjort så synes jeg det var lite effekt:spin Sikker på at den bremsinga ikke var på hjula?

130-136 orginalt. husker ikke helt jeg.. dem påsto det var bremsa i motor. i følge han svenmoen som jeg kjøpte den av.. og resten av teamet hans.

men det skulle visst være et utrolig dreimoment da.. og det syns jeg det virka som selv også.. merka fort at det ikke var en turtalls bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

130-136 orginalt. husker ikke helt jeg.. dem påsto det var bremsa i motor. i følge han svenmoen som jeg kjøpte den av.. og resten av teamet hans.

men det skulle visst være et utrolig dreimoment da.. og det syns jeg det virka som selv også.. merka fort at det ikke var en turtalls bil

Jaja:P bare den funker greit så er det vel bra:)

Gatebilen min: BMW e36 320Ci

Bilcross biler jeg har:

x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom

Mazda 626 2.0I 4 dørs

3 Saab 900, 1 Saab 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Jeg skal kjøre saaben som jeg vant i helga:) Blir morro og se hvordan det går;)

Gratulerer med seier i junior challenge! Siden du hadde bestetid med Saaben (har jeg ihvertfall fått høre) på mandag så trur jeg du blir farlig!!

Må fikse en bil som dama kan bruke der, hu vil bare ha Opel forhjulstrekk. Har en stående som kanskje bare blir stående fram til da :)

Hu vinner nok ikke, men skal da væra med å ha det gøy!

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider