audigaudi Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Jeg har maksa min på vei hjem fra Tyskland. Fylte 41,4 liter. Jeg svetta litt med tanke på gåturen til nærmeste stasjon skal jeg love. Teoretisk er det da 6 dl igjen på tanken, eller har noen andre mer eksakte data? Så vidt jeg husker har alle 34 liter + 8 liter reserve? Den blir oppgitt med 6 liter, men har lest meg til at det er 8. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 gralla.bilder bilder? Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Er ikke reservetanken på 10% av hovedtanken? Det jeg har lest.. Dvs 60liters tank har 6l på reserve.. osv.. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arosa Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Såpass med reservetank? Har vært over 30L flere ganger, og alltid like nærvøs. Liker å teste grensene. Har noen et 100% svar på lupo/arosa tanken slik at jeg kan tyne den ordentlig? Siter Fra Saratoga V6 til Arosa 1.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audigaudi Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Ja, jeg ville vært veldig forsiktig når du nærmer deg 40 liter... Min brukte vel ca. 0,8 l på mila på langkjøring i 130+ Passerer du derfor 50 mil på en tank ville jeg begynt å se meg om etter en stasjon, veldig snart.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arosa Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Nåla brekker nesten ned mot null liter, og likevel får jeg bare plass til litt under 35 liter når jeg fyller. Vanlig med så stor reservetank? Går ikke tankene i størrelsen 35 - 45 - 55 osv? Siter Fra Saratoga V6 til Arosa 1.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg