veegard Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Hva er egentlig fordelene med å bli det? Altså.. jeg så igjennom siden litt opp og ned.. Fant ikke noen spesielle fordeler egentlig. Og det sto at medlemskap var per kalenderår, altså 1 jan til 31. des.. Betyr det at jeg betaler et helt års medlemskap for usle 8 måneder? Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Fordelene jeg synstes om er rabattene, kunnskapen folke på forumet har. Sosiale med årstreff lokalags treff 2ganger i mnd. Mye behjelpelige folk inne på VACN som har go peiling. mange der inne som er mellomledd mellom grossister på div varer, så ting er lett å få tak i til en billigere penge av å til :) ja tror du må betale helle års avgiften for de usle resterensde mnd ja, men er ikke 100% sikker.. Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Har motatt følgende: -Xenonlook parklys (montert) -Chromeringer til instrumenter -Bakrutesenker -Frontleppe til fangeren Bakrutesenkeren har jo en liten kant rundt hele, åssen burde jeg lime den på da? må jo litt mere til enn bare lim da, siden det blir litt hul inni Frontleppa må nok modifiseres en del. men det regnet jeg med egentllig.. mangler kun de hvite skivene nå:) Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Jeg brukte silikon til bakrutesenkeren :) Sitter som fan! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Jeg brukte silikon til bakrutesenkeren :) Sitter som fan! men var din flat under? Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Nei. Bare lå den slik den skal være, og la silikon hele veien rundt. Hadde salo på fingrene, slik at det bare glir utover og lager en fin kant slik som er bak vasken din på kjøkkenet. Brukte masse, så sitter det godt. Silikon for 30kr på biltema :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet April 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 ok, jeg fikk sånn svart wurth med jeg, vil ikke smøre den på samme måte, det blir jo så jævlig synlig!! Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Min er ikke veldig synlig :) Bare bruk litt tid på det, så får du det bra :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet April 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Da var bakrutesenkeren på lakkering :D Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet April 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Nye felger er bestillt :D Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Nye felger er bestillt :D Hvilke felger da?:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet April 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Hvilke felger da?:D Dotz Mugello :D Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Er de andre solgt eller? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet April 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Er de andre solgt eller? Zito felgene? Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 De du har brukt som sommerfelger tidligere ja :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg