Bjørgvin Skrevet Mai 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2009 Lang leveringstid hos bergen bildekk på disse? Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2009 Lang leveringstid hos bergen bildekk på disse? Har leverandøren de inne, kommer de over natta :) Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2009 Hm.. jeg så på noen dekk hos dem som kostet 8900kr, så kostet de 6100 på nettet.. Fikset et hull i dekket mitt for 275kr, betalte 50kr på mathisen auto på kokstad. hm.. Ok skjønner , ja det er jo et stort sprang. Men er veldig fornøyd med de, veldig go service hos de. Fikk inkludert omlegging av 8 dekk og dekk hotell inkludert i prisen på felgene :D Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Bakrutesenker på plass :) Litt misfornøyd med limingen:( syntes det ble litt overkill, for skjære litt av igjen. Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Da er det påkrevd med bilder;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 kommer :) Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 Kommer det noen bilder...Bilen er skitten jeg vet... Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Passet godt inn syns jeg :) Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2009 (endret) Noe bilder av lysa i aksjon... Kunne vært bedre da, menmen Endret Juni 22, 2009 av skarlberg Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juni 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2009 Ble ikke feil det der :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 Ble bra ja :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Takker! Da har bilen fått litt mere T.L.C :D Hatt den inne for reprasjon av 2 stygge lakkskader,Full rubbing av lakk, polering og lakkbeskytelse av en som virkelig kan det :D God damn! det ble forskjell,har aldri hatt bilen så blank som den er nå :) Bilder kommer i kveld Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 (endret) Kommer noen bilder da. Endret Juni 28, 2009 av skarlberg Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 har du vurdert nye skilt? :) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 jepp! når jeg for fingeren ut av ræva, skal det komme på plass ;) Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg