Bjørgvin Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Ble pent det der! Får prøve å holden den da:-) Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Noen bilder på nytt :P Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Oktober 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Liker! :D Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Dæven, må si at med den bakfangeren og m3-leppen minnet det meg litt om en femserie der. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Dæven, må si at med den bakfangeren og m3-leppen minnet det meg litt om en femserie der. NEI VETTU HVA! Sammenligne en så fin Audi med en BMW da gitt.. HALLO! Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Haha, ja det va litt drøyt! BMW e ikke fine bila :( Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Jeg må si at jeg ikke ser likheten der asså. Men men. Litt morsomt å leke med bildene :) Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Da var vinter skoa satt på, så tok jeg en vask på bilen i samme slengen :) Beklager visst bildene er skrullete, prøver meg litt fram i PS:o Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 Lenge siden jeg har gjort noe med bilen nå, så jeg lurte på om jeg skulle legge på sånn gul folie i frontlyktene og tåkelysa. Er ikke helt sikker på om det vil bli bra da. Men det jeg lurer på er, Åssen vil det se ut med 8000k xenon? har det både i nærlys og grøftelys. Noen som har sett den effekten? Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet April 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2011 Lenge siden jeg har vært her inne. Har bilen enda, klarer ikke helt å slippe den gitt. Har ikke gjort så veldig mye me den. Men har gjort litt -Sotet alle rutene untatt frontruta. 20% bak og 35% foran -Satt på 10mm spacere for å fylle ut hjulbuene istenfor å senke mer. -Diverse inni som ny forsterker. Har byttet all xenon foran fra 8000k til 6000k Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian91 Skrevet Mai 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2011 sotet du selv eller leverte du inn ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2011 Leverte inn,fikk et veldig godt tilbud mellom vw-audi club Så det var et firma fra Haugesund som kom opp å gjorde det. Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg