TiM Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 hehe. så du trener på elixia kokstad du og ja :P så bilen din utenfor når eg stakk. tror bilene våre kommer til å bli skummelt like etter hvert. hvertfall forfra! :\ forskjelden blir vel bare at eg har org kanaler og bakfanger.. fin vil å se i real life hvertfall :D Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Hehe det var ikke meg så som trente men dama gitt. jeg har vært en uke på sjøen jeg.. men du vil se bilen der oppe mye nå, fordi jeg skal til spania en go periode med jobben, så da passer henne på bilen. Gjør vel ingenting med like biler:) folk kan ha like mye lik smak som forkjellig smak;) Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 joda funker jo fint d.. du har jo ganske så god smak når d kommer til bil då, d ska du ha :P Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 joda funker jo fint d.. du har jo ganske så god smak når d kommer til bil då, d ska du ha :P Hehe ditto;) Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canberra Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 søtt me litt flørting:D(A) Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 fin gjennomført stil på pån... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 søtt me litt flørting:D(A)[/quote jajajajaja nå roer vi den litt ned her hehe Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Vurderer å kjøpe midtarmlene:D Tror det kan øke komforten på langturer betrakelig... Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Noen som har ettermontert dette før? mye arbeid? er vel noen plastikk deler som må av regner jeg me Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennooo Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Utrolig fin bil Siter - Audi A4 1.8 Turbo 97 x BMW 318 95 (R.I.P) x Golf 3 94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet April 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Utrolig fin bil Takk for det:D Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Noen som har ettermontert dette før?mye arbeid? er vel noen plastikk deler som må av regner jeg me har tenkt på det ett par ganger, men venter til noen har montert før meg:P Hvor har du sett på det? sett litt på nbs men er litt dyrt? Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 er deilig med midtarmlene :) trur ikke det er så mye som skal til for å montere det må vel bare av med plastikken som er mellom stolene Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Ja det var det regnet med. Kjøper det av http://www.quattroco.no Sto at du kunne velge sjøl om du ville ha stoff eller skinn. Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Custom stoff matter bestilt:D Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg