Gjest brunerune Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Jepp! Dekket skal inni buen.. http://i136.photobucket.com/albums/q171/brunerune/DSC_5688.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Hehe. Synes den er lav nok jeg :) Nå er jeg ute etter at bilen skal være 'praktisk' å kjøre da, men selvsagt tøffere med Rune-lav. Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Jepp! Dekket skal inni buen.. http://i136.photobucket.com/albums/q171/brunerune/DSC_5688.jpg åååååååå jaaaaaaaa Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Felger er bestilt:D Dotz Mugello 18" Reiser til Miami i natt og blir borte i 3 uker så da har jeg de når jeg kommer hjem:D Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiole Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Tror felgene kommer til å passe bilen utrolig bra! :) Hvor mye betalte du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Disse felgene er steinkule. Bare huske å få litt størrelse på dem.. Ikke bare kjøre standard dim som 8x18" med 225 dekk.. Gjør noe for å skille deg ut i mendgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Disse felgene er steinkule. Bare huske å få litt størrelse på dem.. Ikke bare kjøre standard dim som 8x18" med 225 dekk.. Gjør noe for å skille deg ut i mendgen. Må nesten skuffe deg litt Rune, Har dyr gummi liggende så det blir 225 :( får ikke den kanten jeg vil ha:( Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 225 er greit, men så lenge du har breiere felg enn 8" ;) Hvilken kant du vil ha da? Er jo ikke noe stress å få mugello i f.eks 9x18"... Og koster ikke mer enn ca 500kr pr felg mer enn de gjør i 8x18". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Tror jeg får 8,5 med Et 35.. Så de blir ikke noe stor kant.. For hele tiden høre du ikke får store kanter på FVW og 4WD, men da menes vel det med tanke på godkjenning. Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Liten update. Det ble ikke noe Dotz felger på meg gitt:( DEt ble leverings problemer med disse, så jeg valgte heller å kjøpe Zito F 502 felger med gunmetall lakk, ble fine de også:) Så videre har jeg kjøpt inn original rs4 netting til frontfangeren. Så har jeg kjøpt inn grøftelys og grøftelys bryter. Har også bestilt midtarmlene :) Noen få nye bilder: Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Veldig lekker bil :) Gleder meg til jeg får på plass den fangeren på bilen min! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Pene felger, bare få på noe gummi fornyer fra meguiars og noe senk, så blir det som perle på ei snor detta her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 takk for det, ser bedre ut i virkeligheten. siste bilde har jeg smørt på gummi fornyer fra meguiars:) vil ikke senke den så mye mer, de justerbare automotive fra FK er ikke så stive, så de vil bare bli trøbbel med kjøring over haukeli og kjøring i bergen. Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Kommer til å bli bra når jeg får på plass nettingen å grøftelysa:) du bare limte nettingen din på plass Rune? Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Noen nye bilder:D Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg