plogenA4 Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Deilige bilder! Men hadde jeg vært deg, så haded jeg justert bilen litt ned. Har mye å gå på der :) Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Nice:P gleder meg til jeg får på rsfronten nå:D flere bilder av m3 lista monter? :) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet August 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Nye bilder:) Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet August 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Har byttet ut 15" Cerwin wega kassa bak med en 10" Rockford Fosgate Punch med dobbel spole element.. mye bedre plass for det første og mye skarpere og finere bass. Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet August 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Da var xenon til grøftelysa også mottat:D da var det bare montering igjen:) Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Skal du selge de gamle? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet August 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Mener du basskassa? det er bare ET 15" element da. ja har tenkt på det ja Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Tenkte på de gamle grøftelysa dine. Eller er det bare pærene du har skiftet? EDIT: Beklager, misforstod. Trodde det sto "Xenon-grøftelysa", men det sto jo "Xenon til grøftelysa.." ;) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet August 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 hehe skjønner:) har kjøpt ettermonterings sett ja.. lyst på grøftelykter? Ring Hellanor. de har Micro De grøftelys. Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Har du fremdeles Rs4-felgene dine? Interessert i å selge de til meg på senhøsten? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 har de ennå ja, men de er nå mine vinterfelger. De er kantkjørte så tror ikke det er noen felger jeg ville solgt videre heller:( Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 jaja long time no see, har ikke skjedd all verden med bilen siden sist, har skaffet meg midtarmlene med lokk som matcher bilens interiør, var bare et lokk med grått stoff, så var ikke så fryktelig imponert etter ventetiden for det, ellers så har jeg fått inn 8000k kitta til nærlysa og grøftelysa, testet grøftelysa før jeg monterte fangeren, da funket de fint monterete fangeren, da funket de ikke.....satser på det er bryteren, den er har ikke vært helt go, så jeg har bestillt en ny en..visst det ikke er det, så....så....blir jeg sint. Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 Fin bil, men du har noen cm igjen og senke ja!;) det trenger bilen :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 senker jeg den mer, har jeg ikke mere bil etter en uke på de veiene jeg kjører:) Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 har 3 cm klaring.. og min bil er hel ;) senk i veg :D Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg