skarlberg Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 åssen er bilen din da med 5 personer og fullastet bagasje rom over haukeli fjell da hehe. bilen min subber faktisk noen steder i hjembygda allerede nå vett. Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 har ikke planen om og ta turen til haukelifjell ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 hehe skjønner den. men jeg må kjøre over jeg;) Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Da har jeg endelig motatt stoff mattene som jeg designet:) Svarte stoff matter med sølvkant og sølvskrift der det står Quattro. Fikk også en feilbestilling der mattene har grønn kant og grønn skrift. bak er det svarte matter mmed kun grønn kant. Så visst det er noen med grønn Audi A4 B5 quattro som har lyst på er det bare å gi beskjed:) Skal prøve å få lagt ut noen bilder. har ikke kamera og pc for tiden:( Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 min er grønn forsåvidt :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 for ta bilde av de så for du se hva du synes om de. Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Har tenkt å kjløpe litt nytt til bilen min framover nå. ikke noe store greier men litt småtteri:) Dette har jeg tenkt på: -Birba instrumenetskiver (hvite med rødtlys) -Ringer til intrumentene -Nye sommerfelger -Dtm leppe til rs4 fangeren -Bakrute senker For se hvor mye av det som blir realisert da men hehe Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 legg gjerne ut bilder av produktene da:D hehe Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 (endret) Ja må nesten gjøre det, men da må det bestilles å komme på bilen først da:) Da er første post oppdatert også... Endret Mars 4, 2009 av skarlberg Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Da er følgende bestillt :D Chromeringer instrument: Birba instrumentskiver: Cup Leppe til frontfanger: Bakrutesenker: Nye parklys w5w 6000K: Er veldig spent på åssen frontleppa vil kle rs4 fanger, gleder meg :) Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 ser ut som den kler den veldig bra! :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Håper ikke du tenkte på fangeren på bilde ;) som selvsagt er en S fanger som kler den VELDIG bra :) Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Første post oppdatert igjen :) Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Jeg har de kromringene, de blir ganske bra! Men husk å pusse dem før du setter på glasset igjen.. og ikke bruk lim som blir hvit når den herder, når du skal ta på glasset igjen.. kremt. Hvor bestilte du mattene fra? Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Jeg har de kromringene, de blir ganske bra! Men husk å pusse dem før du setter på glasset igjen.. og ikke bruk lim som blir hvit når den herder, når du skal ta på glasset igjen.. kremt.Hvor bestilte du mattene fra? hmm? tok du av glasset? det går jo fint uten å ta d av :P Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg